Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik wil graag een paar schuilhokjes in de ren plaatsen.

Nu zag ik in de winkel schuihokjes maar die leken mij er klein.

Er was er een waar de opening wel goed was maar het hokje zelf leek me erg klein.

Nu is mijn vraag; vinden ze dat juist fijn zo'n klein hokje of kan ik beter mijn eigen knutseltalenten😏 aanspreken en er zelf eentje maken.

Bij de kinderboerderij hebben ze schuilhokjes waar de kinderen op kunnen zitten. Vaak komen de konijntjes dan onder de benen door in het hokje om dan vervolgens met de kop naar buiten te piepen voor een heerlijke aaisessie.

Super schattig om te zien.

Iemand ervaring met de kant en klare schuilhuisjes?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, Bunnybunch. Je kan natuurlijk ook je creatieve geest naar buiten laten komen. Of allebei. Ik zou het laatste doen. Als je er een paar koopt of maakt die ze kunnen slopen. Dat vinden ze GE-WEL-DIG!!!

bewerkt door Punky🐰
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn konijntjes vinden kleine, lage schuilhuisjes met twee uitgangen het fijnst. Dat lijkt het meest op een hol denk ik. Ik heb 1 groter hokje staan met 1 uitgang. Daar liggen ze alleen bovenop, nooit in 🙂.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb één groter schuilhok, waar een traliekooi onderbak in staat met de bodembedekking. Lekker makkelijk schoon te maken. Dat hok heeft ook 2 ingangen, vinden ze heel fijn. Als extra heeft elk koppel een elmato buitenhuis (niet op voorraad in de webwinkel nu, maar vind ik wel fijne huisjes voor extra erbij) en dan nog wat beschutte plekjes, zoals een huisje van 2 planken (soort driehoek-huis), een u-vorm tunneltje en wat losse tunnels, van eetbare materialen.

Hier staat info over echte nachthokken / schuilhokken: https://www.bunnybunch.nl/informatie/schuilhokken-nachthokken-voor-konijnen

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .