Mira11 Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Op maandag 6 juli van 19.00-20.00 uur geeft Bernice Muntz een gratis online lezing over cavia's. Onderwerp: Kan een cavia zindelijk zijn? Je kunt je aanmelden op haar website www.dierentrainer.nl. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Goede tip!! Heeft ze dat ook voor konijnen? Ik heb namelijk geen cavia’s😂!! Waarom zei ik het eerste....? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Leuk! Dank voor het delen 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2020 52 minuten geleden zei Punky🐰: Goede tip!! Heeft ze dat ook voor konijnen? Ik heb namelijk geen cavia’s😂!! Waarom zei ik het eerste....? Hahaha. Ze geeft wel online workshops over konijnen maar die zijn niet gratis. Vanmorgen tijdens een workshop zei ze dat over een maand nieuwe workshops toegevoegd worden. Je zou haar ook even een e-mailtje kunnen sturen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Bedankt! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten