Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Blijkbaar heb ik geen wasmachine meer nodig.

Meneer zit heel mijn deken af te likken.

IMG_20200710_000837136.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Haha 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een behoorlijk verschil met 11 dagen geleden..

(Hij lijkt trouwens wat dik omdat hij in een wat vreemde positie zit, maar dat is hij echt niet hoor)

IMG_20200714_225503594.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeeeeetje wat is hij gegroeid zeg! Hij lijkt al bijna groter dan die van mij joh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is ie toch prachtig! 😍

Volgens mij groeien ze door tot ongeveer 8 maanden - 1 jaar, dus Knoetje heeft nog even te gaan, haha. Maar ik denk wel dat het steeds iets langzamer gaat. Op het begin zie je natuurlijk heel snel verschil. Hoeveel weken is hij nu? 

bewerkt door Pablo&Lola

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pablo&Lola, als ik de richtlijn van de DA aanhoudt is hij nu ongeveer 8 weken.

Gewicht is boven de 800 gram (komt de laatste tijd niet erg veel aan, ondanks zijn eetgedrag).

Straks heb ik geen huiskonijn maar een hond als dat groeien van hem zo doorgaat, haha.

bewerkt door BunnieHop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei BunnieHop:

@Pablo&Lola, als ik de richtlijn van de DA aanhoudt is hij nu ongeveer 8 weken.

Gewicht is boven de 800 gram (komt de laatste tijd niet erg veel aan, ondanks zijn eetgedrag).

Straks heb ik geen huiskonijn maar een hond als dat groeien van hem zo doorgaat, haha.

Haha, een hondnijn. Je had er wel eerder een groot konijn gehad, toch? Ik vind grote konijnen zo leuk! Lola was ook net een hondje. Fijn dat het zo goed met hem gaat! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Haha, een hondnijn. Je had er wel eerder een groot konijn gehad, toch? Ik vind grote konijnen zo leuk! Lola was ook net een hondje. Fijn dat het zo goed met hem gaat! 

Ja klopt, had een mini formaat Vlaamse reus van 5,5kg (Vlad).

Maar die zat buiten, voelde hij zich ook veel beter, plus ik heb daar meer plek dan in huis.

Knoetje gaat op een gegeven moment ook naar buiten. Maar voor nu vind ik dat te zielig aangezien hij verder niemand heeft..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan begint hij inderdaad al in de buurt van Betsy te komen, die is 1200 maar daar zit hij over twee weken ook aan als het zo doorgaat! 

Gijs kwam bij ons met zes maandjes, hij is nog een klein beetje gegroeid daarna maar niet veel, met een maand of 8 zijn ze wel uitgegroeid. Nog een half jaartje te gaan dus 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eefje kan niet wachten tot hij klaar is met groeien.

Het is wel ff wennen om hem zo snel groot te zien worden (behoorlijk groot naar mijn mening, maar oke haha), maar hoop toch wel echt dat hij inderdaad wat af remt.

Zoveel plek heb ik niet in mijn woonkamer, aangezien we meerdere bewoners hebben hier die redelijk wat ruimte in beslag nemen 😛

voor nu is het duimen dat hij met 12 weken gecastreerd kan worden en met de 16 weken op date mag gaan.

dan kan hij samen met zijn vriendin tegen die tijd lekker buiten de boel onveilig maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Eefje:

Dan begint hij inderdaad al in de buurt van Betsy te komen, die is 1200 maar daar zit hij over twee weken ook aan als het zo doorgaat! 

Gijs kwam bij ons met zes maandjes, hij is nog een klein beetje gegroeid daarna maar niet veel, met een maand of 8 zijn ze wel uitgegroeid. Nog een half jaartje te gaan dus 😅

Ik kan me een konijn van iets meer dan een kilo zo moeilijk voorstellen, hè. Lewis is met zijn 2,2 kg de kleinste die ik ooit gehad heb en die van jou is nog een kilo lichter. Blijft er dan nog konijn over? 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit topic werkt verslavend, een van de eerste dingen die ik op de dag doe is kijken of er nog nieuwe knoetje-foto's zijn! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Pablo&Lola:

Ik kan me een konijn van iets meer dan een kilo zo moeilijk voorstellen, hè. Lewis is met zijn 2,2 kg de kleinste die ik ooit gehad heb en die van jou is nog een kilo lichter. Blijft er dan nog konijn over? 😅

Zeker weten, kleine konijntjes, grote persoonlijkheden! Ik heb alleen konijntjes onder de twee kg gehad, Betsy is wel de kleinste. De rest was ongeveer 1.8.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Pablo&Lola:

Ik heb konijntjes van 800 gram tot 8 kilo gehad 😂 Stuk voor stuk uniek en echt allemaal konijn hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites