Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik schrok me dood vanochtend...

1: was manlief boven kwijt, was hij dus naar beneden verkast met de airco aan (boven hebben we geen airco)

2: Knoetje hoorde me niet aankomen, en lag nog K.O.

IMG_20200627_111235142.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schattig! 🥰

Mijn konijn lust geen erwtenvlokken helaas, een hele zak voor niets gekocht. Je woont zeker niet bij Den Haag in de buurt 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een schatje! Dit is echt té schattig om aan te zien!!  Gelukkig heb ik nog mijn lieve Punk! Ben juist 3 dagen gaan logeren en ik heb hem zooooo gemist!!!! Nu terug naar Knoetje!!!!!!!! Meer foto’s, meer foto’s, meer foto’s, meer foto’s, meer foto’s,...

Iedereen doet mee!!!!!Meer foto’s, meer foto’s...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Renske34, da's voor mij denk ik een uur rijden, haha.

Sorry voor de vele foto's, maar de BB'ers wilden het graag en ik vind het ook helemaal niet erg (hij is nou eenmaal superschattig <3).

Ik was vandaag een beetje lui, heb wel luzerne gehaald omdat dat 2 minuten fietsen is, maar ben niet naar Intratuin geweest voor erwtenvlokken omdat ik echt geen zin had om verder te fietsen dan dat, haha.

Vanavond meer foto's!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei BunnieHop:

@Renske34, da's voor mij denk ik een uur rijden, haha.

Sorry voor de vele foto's, maar de BB'ers wilden het graag en ik vind het ook helemaal niet erg (hij is nou eenmaal superschattig <3).

Ik was vandaag een beetje lui, heb wel luzerne gehaald omdat dat 2 minuten fietsen is, maar ben niet naar Intratuin geweest voor erwtenvlokken omdat ik echt geen zin had om verder te fietsen dan dat, haha.

Vanavond meer foto's!

Jaaaaaaaaaa! Kijk er al naar uit! Voor half negen??!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Punky🐰:

Jaaaaaaaaaa! Kijk er al naar uit! Voor half negen??!

Is niet gelukt, Moest ff koken haha.

Daarna wel weer Knoetje gekroeld.

Meneer dacht leuk op mijn buik te kunnen graven (beetje auwie) en de bank moest er ook weer aan geloven.

Lekker actief beestje! Haha 

IMG_20200627_204601021.jpg

IMG_20200627_204850351.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Knoet doet mij denken aan een konijn dat ik ooit eens heb gered toen ik nog in Barneveld de opleiding dierverzorger deed. Ik moest vanaf de boerderij een heel klein, mager, ziek konijntje naar het hoofdgebouw brengen zodat het dier daar (ook door mij) aan de python kon worden gevoerd. Ik heb het konijntje meegenomen nadat ik al m’n taken had gedaan en m’n lijst dus was afgestreept voor die dag. Ik ben alleen niet naar het hoofdgebouw gefietst maar naar het station en naar huis gegaan. 
Pluis heb ik hem genoemd. Hij had een longontsteking, ernstige diarree, wormen... We hadden niet verwacht dat hij de week zou redden. Uiteindelijk is hij ruim 7 jaar oud geworden ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh bah, ik haat levend voeren aan reptielen!

Goed dat je pluis mee hebt genomen en ook erg fijn om te horen dat hij die leeftijd heeft gehaald!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vindt het echt zielig als er dieren levend gevoerd worden! Goede keuze van je om Pluis niet naar het hoofdgebouw te brengen maar mee naar huis te nemen. Als hij uiteindelijk die leeftijd gehaald heeft heb je er echt goed voor gezorgd. Heeft hij toch nog een fijn konijnenleventje kunnen leiden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei BunnieHop:

Is niet gelukt, Moest ff koken haha.

Daarna wel weer Knoetje gekroeld.

Meneer dacht leuk op mijn buik te kunnen graven (beetje auwie) en de bank moest er ook weer aan geloven.

Lekker actief beestje! Haha 

IMG_20200627_204601021.jpg

IMG_20200627_204850351.jpg

Wat een liefie eigenlijk  hé. Wel een lekker actief beestje zo te horen😂! Komaan Knoetje, harder graven, harder graven,...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Mira11:

@Punky🐰Ook al besmet met het Knoetjevirus? 😀

Jaaaaa!! Gelukkig nog geen Corona maar wel al Knoetje! Het is precies  besmettelijker dan Corona. Eerst al konijnenvirus en nu Knoetjesvirus. Pffff...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei BunnieHop:

Ik heb weer internet! 😛

IMG_20200627_235557041.jpg

Jeeeeuuuuj!!! Knoetje! Internet mag NOOIT meer platliggen!!! Wat een boeleke!! En het lijkt me een echt konijn. Slopen, deugniet uithangen,...

bewerkt door Punky🐰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Punky🐰:

Jeeeeuuuuj!!! Knoetje! Internet mag NOOIT meer platliggen!!! Wat een boeleke!! En het lijkt me een echt konijn. Slopen, deugniet uithangen,...

Slopen doet ie graag ja 😉

Sjezen door de bank is ook erg leuk en als ik iets op m'n kast langs de bank en terrarium heb staan, duwt hij het eraf 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei BunnieHop:

Sjezen door de bank is ook erg leuk en als ik iets op m'n kast langs de bank en terrarium heb staan, duwt hij het eraf 😛

Wat is Knoetje toch een schatje zeg! Lijkt ook heel erg op mijn konijntje Bambi toen ze zo jong was. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei BunnieHop:

Oooooooh!! Een kleine lastpak zo te horen.🤪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Punky🐰:

Oooooooh!! Een kleine lastpak zo te horen.🤪

Behoorlijk!

Lijkt met de dag erger te worden, haha.

@Bambi & Lucky, is dat Bambi op je foto?

Ik snap wel dat je ze kunt vergelijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En de lading foto’s van vandaag? Wij willen MEER foto’s!!!  1 of 2 is niet genoeg!! 

Oké, ik geef toe, dat is niet echt een medicijn tegen het Knoetjevirus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites