Ga naar inhoud

Snot


Romy11

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

 

Mijn voedster heeft waarschijnlijk na haar castratie snot opgelopen. Ze heeft het al een hele tijd maar nooit veel last van gehad, alleen af en toe niesbuien. De da dacht ook eerst dat het alleen aan het stof lag (ze zaten toen nog binnen). Mn ram heeft het helaas nu ook al een poosje en de da heeft gezegd dat het dan toch waarschijnlijk snot is. Mn ram heeft er ook meer last van dan mn voedster. Bij hem

hoor je af en toe heel zn neus borrelen. 
Ze hebben nu 3 keer een antibiotica kuur gehad icm pijnstilling/ontstekingsremmer. Daardoor word het iets minder, maar het gaat niet volledig weg en als ik ermee stop komt het gewoon terug. 
Heeft iemand misschien tips wat ik zelf nog kan doen om het te verminderen? De da had het ook over een een neusspoeling, heeft dit bij andere geholpen?

 

alvast heel erg bedankt van mij, clyde en roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Evee:

Er zijn best wel wat recente topics over dit onderwerp op het moment, bijvoorbeeld deze twee. Heb je die al doorgelezen? Daar staan namelijk ook al veel tips in: 

 

 

 

 

 


Dankjewel! Ik ga ze gelijk even lezen😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .