Jespet bueters Geplaatst: 23 juni 2020 Delen Geplaatst: 23 juni 2020 Hallo mijn cavia is weggelopen door een schrik reactie hij is door de struiken naar de buren gelopen en we hebben hem daarna niet meer gezien😣😢 weet iemand hoe we hem terug kunnen vinden alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 23 juni 2020 Delen Geplaatst: 23 juni 2020 Ik heb jouw vraag een apart topic gegeven. Wat vervelend dat je cavia is weggelopen. Je kunt een aantal dingen doen: - zoeken, uiteraard - in de straat overal aanbellen om te vragen of ze je cavia hebben gezien - briefjes ophangen in de buurt - aanmelden op Amivedi.nl en facebookgroepen over huisdieren in je woonplaats  Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 juni 2020 Delen Geplaatst: 23 juni 2020 In dit artikel staan ook veel tips en informatie: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijn-vermist-gevonden   Aanmelden als vermist bij amivedi is de eerste stap die ik zou nemen, want als het goed is dat ook het eerste wat iemand doet op het moment dat ze hem vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 23 juni 2020 Delen Geplaatst: 23 juni 2020 Reageert je cavia ergens op als hij wat lekkers krijgt? Veel cavia's beginnen hard te piepen bij het geluid van plastic zakjes. Als hij nog in de buurt zit zou hij erop misschien kunnen reageren. Ik hoop dat je hem snel weer vind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten