Spring naar bijdragen
ricksem

Rip marley

Recommended Posts

Ik weet niet of het hier goed staat. 

ik heb gisteren Marley mijn eerste konijn laten inslapen. Ze had al een tijdje een kale plek op der buik en verder was ze gewoon gezond en deed alles nog. maar ik ben gisteren naar de da geweest en ze had borstkanker... Gelukkig heeft ze niet geleden en binnenkort ga ik een vriendinnetje zoeken voor kick bij de opvang Marley is 7 en een half geworden 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

R.I.P Marley. Ik weet zeker dat hij een prachtig konijnenleventje heeft gehad bij jullie. 

Nu heeft Marley geen pijn meer!

Veel sterkte!

je was zo geliefd

nu laat je een grote leegte achter

veel sterkte met het verlies van jullie grote vriend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik las het al op Facebook. Wat verdrietig zeg, ik herinner me nog goed dat Marley bij je kwam en hoe je een geweldig leventje voor haar hebt vormgegeven. Ze heeft het super bij je gehad! Veel sterkte voor jou en mooie Kick 💕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach Ricksem, wat verdrietig... Veel sterkte.

Ik kan me ook je verhalen over haar en later over haar en Kick goed herinneren. En de leuke foto’s. Je hebt je inderdaad zo goed ingezet om haar een goed leven te geven. Ze heeft een mooi leven bij jou en Kick gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites