Ga naar inhoud

Konijn heeft citronella gedronken!


Esmee-Bunny

Aanbevolen berichten

Was het geconcentreerd? Het is wel een etherische olie. Onverdund is dat niet zo heel handig dat ze het drinken. Als het al gemengd was met water, vermoed ik dat de schade mee valt. Als het puur was, zou ik zeker de dierenarts bellen. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Evee:

Was het geconcentreerd? Het is wel een etherische olie. Onverdund is dat niet zo heel handig dat ze het drinken. Als het al gemengd was met water, vermoed ik dat de schade mee valt. Als het puur was, zou ik zeker de dierenarts bellen. 

Nee, het was echt vermengd met veel water. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik zou heel goed opletten dat de spijsvertering goed blijft, gedrag niet veranderd, eetlust niet veranderd. Als het één slokje was en sterk verdund, denk ik (hoop ik) dat het mee valt. 

 

Je zou voor de zekerheid telefonisch advies kunnen vragen bij de spoed-dierenarts. Dan weet die er in ieder geval al vanaf en kan hij/zij aanvullend advies geven. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2020 at 14:08 zei Punky🐰:

Wat is haar reactie? Als het erg is meteen naar de dierenarts! Als het niet zo erg is blijven opletten. En als het dan ernstig word naar de dierenarts!

Hoi, we dag later, het gaat gewoon weer goed, nooit. Iets opgevallen. Keutels zijn ook prima. Hoop dat het meeviel. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .