Ga naar inhoud

Niezen na regenbui?


Aanbevolen berichten

Hoi, 

Vandaag was het een beetje aan het regenen toen mijn konijn losliep. Door het natte gras waren zijn pootjes nat en doordat hij zijn snoetje aan het wassen was zijn neusje waarschijnlijk ook. Nu het weer droog is en hij vrolijk losloopt is hij aldoor aan het niezen. En soms wel 3x achter elkaar! Hij lijkt wel sneller uitgeput en heeft een hogere Hartslag. Hij is al rond de 7 jaar en krijgt steeds meer kwaaltjes. Hij is 2 weken terug erg ziek geworden door de maden. Nu is mijn vraag: heeft dat niezen en een hoge Hartslag te maken met de regen? En is dat heel normaal? Hij liet zich gewoon natregenen! Doen jullie nijntjes dat ook? 

Groetjes,

Lois 

 

aangepast door Lois en jip het konijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn konijntje buiten zit te spelen dan laat hij zich ook gewoon natregenen ( we halen hem dan naar binnen) maar hij heeft daardoor nog nooit geniesd. Ik zou niet weten hou dat zou komen. Misschien is hij gewoon een beetje ziek? Misschien moet je even bellen naar de DA en vragen hoe dat komt. Bellen kost niks!

aangepast door Punky🐰
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een niezend konijn moet naar de dierenarts. Niet bij een enkel niesje, dat kan gebeuren, maar veel en lang niezen is niet goed. Het komt niet van de regen, konijnen worden niet verkouden zoals wij. Er is dus iets anders aan de hand, wat dat is kan een dierenarts het beste bepalen. Snel maar even een afspraak maken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .