Ga naar inhoud

springen


trekkies

Aanbevolen berichten

ik heb 2 vragen over het gedrag van onze konijnen :

 

1) als wij op het dagcentrum stampertje en de rosse eten komen geven of gewoon uit hun ren laten lopen.

dan roepen wij altijd hun namen al om ze niet te doen schrikken als we er opeens voor hun ren staan maar is dit wel nodig ?

 

2) als we aan hun ren komen dan lopen ze rond en springen ze elkander , is angst ? ( wat mij vreemd klink want ze eten makkelijk uit onze handen en lopen graag in de weg als we hun ren proper maken )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar gedrag.

Ik zeg ook altijd even goedemorgen als ik naar hun ren loop, want anders horen/zien ze me pas laat aankomen en schrikken ze wat harder. Zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen, maar zelf schrik je ook niet graag 🙂 

 

Als ik voor hun ren zit is niet zo'n probleem, maar als ik erin kom dan zijn ze toch snel weg. Denk dat ze dit als hun "veilige hol" beschouwen en je dan toch als een soort bedreiging zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedank , het zijn 2 schatjes ( al is de rosse een  deugenietje 😄) en ik wou enkel zeker weten dat ze blij zijn

vandaag gingen ze liggen op hun favoriete nadat ze hun buikje vol hadden ( ik vond het zo schattig dat ik er en foto van wou nemen maar dan waren ze opeens erg nieuwschierig in mijn gsm )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .