Sophie95 1 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Hallo allemaal! Dit is Olaf. Olaf een ram van 1 jaar en is een reus (weet niet welke). Hij is heel lief en een echte knuffelkont. Ik heb hem opgevangen omdat hij niet tot zijn recht kwam bij zijn vorige huis. Helaas is hij geen match met mijn konijnen en ik heb het idee dat hij gekukkiger is als buiten konijn. Nu zoek ik een goed huisje voor hem. Is er iemand die Olaf dat kan geven? 🤗 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6528 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Misschien handig om er bij te vermelden of hij gecastreerd is en in welke regio hij woont? Link naar bericht Delen op andere sites
Sophie95 1 Geplaatst: 15 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2020 4 minuten geleden zei Evee: Misschien handig om er bij te vermelden of hij gecastreerd is en in welke regio hij woont? Oh ja dat is wel handig 🙈 Hij is niet geholpen, maar heb het idee dat het voor hormonale redenen niet nodig is. Woon in Zeist, nabij Utrecht Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 899 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Wat een lekkere Lobbes is het! 🙂 hij zal vast snel een nieuw goed huisje krijgen Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1978 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 1 uur geleden zei Sophie95: Oh ja dat is wel handig 🙈 Hij is niet geholpen, maar heb het idee dat het voor hormonale redenen niet nodig is. Woon in Zeist, nabij Utrecht Om hem te kunnen koppelen is het wel nodig, dus ik denk dat het niet mee zal vallen om een nieuw huis voor hem te vinden. Een nieuwe eigenaar zal hem dan eerst moeten laten castreren, zonder dat hij/zij weet of het klikt met eventuele andere konijnen. Misschien iets om over na te denken, om hem eerst nog te laten castreren. Link naar bericht Delen op andere sites
Sophie95 1 Geplaatst: 15 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2020 2 uur geleden zei Marjoleink: Om hem te kunnen koppelen is het wel nodig, dus ik denk dat het niet mee zal vallen om een nieuw huis voor hem te vinden. Een nieuwe eigenaar zal hem dan eerst moeten laten castreren, zonder dat hij/zij weet of het klikt met eventuele andere konijnen. Misschien iets om over na te denken, om hem eerst nog te laten castreren. Ik heb al iemand gevonden. Ze heeft nog geen konijn, dus geeft geen problemen 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1167 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Wat fijn! Ik hoop wel dat ze Olaf laat castreren en hij een vriendin krijgt. Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6528 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Dat is fijn, dan geef ik dit topic een slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten