Ga naar inhoud

Reus zoekt goed huisje!!!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Dit is Olaf. Olaf een ram van 1 jaar en is een reus (weet niet welke). Hij is heel lief en een echte knuffelkont. Ik heb hem opgevangen omdat hij niet tot zijn recht kwam bij zijn vorige huis. Helaas is hij geen match met mijn konijnen en ik heb het idee dat hij gekukkiger is als buiten konijn. Nu zoek ik een goed huisje voor hem. Is er iemand die Olaf dat kan geven? 🤗

20200614_165838.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Evee:

Misschien handig om er bij te vermelden of hij gecastreerd is en in welke regio hij woont?

Oh ja dat is wel handig 🙈

Hij is niet geholpen, maar heb het idee dat het voor hormonale redenen niet nodig is. Woon in Zeist, nabij Utrecht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Sophie95:

Oh ja dat is wel handig 🙈

Hij is niet geholpen, maar heb het idee dat het voor hormonale redenen niet nodig is. Woon in Zeist, nabij Utrecht

Om hem te kunnen koppelen is het wel nodig, dus ik denk dat het niet mee zal vallen om een nieuw huis voor hem te vinden. Een nieuwe eigenaar zal hem dan eerst moeten laten castreren, zonder dat hij/zij weet of het klikt met eventuele andere konijnen. 

Misschien iets om over na te denken, om hem eerst nog te laten castreren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Marjoleink:

Om hem te kunnen koppelen is het wel nodig, dus ik denk dat het niet mee zal vallen om een nieuw huis voor hem te vinden. Een nieuwe eigenaar zal hem dan eerst moeten laten castreren, zonder dat hij/zij weet of het klikt met eventuele andere konijnen. 

Misschien iets om over na te denken, om hem eerst nog te laten castreren.

Ik heb al iemand gevonden. Ze heeft nog geen konijn, dus geeft geen problemen

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .