silly1984 Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2008 nou ik had nog geen antwoord maar ik heb ze nu in de badkamer en het gaat echt super goed:bunny2::bow:...Bugs gelijk knorren en achter haar aan hollen.en zij gewoon eten en blijft zitten.Ze gingen net zelfs samen uit hetzelfde bakje eten...JAmmer genoeg kan ik ze nog niet meteen bij elkaar in 1 hok doen,lijkt me ook nog niet zo verstandig omdat ze nog wel redelijk jong is toch? Want ik moet over een uur even weg en vanavond verjaardag en morgen werken dus kan ik niet op ze letten.MIsschien zondag,dan kan ik ze de hele dag in de gaten houden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2008 hier wat foto's Ziet er goed uit dacht ik zo:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Jammer dat je bent begonnen met koppelen terwijl je de tijd niet hebt om ze bij elkaar te laten zitten en goed in de gaten te houden.En punky zou een nhd zijn??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2008 nee volgens mij niet(ze zeiden van wel maar daar geloof ik niet meer in na al 3 konijnen te hebben gehad die het ook niet waren)ze groeit al aardig en weegt al 1 kilo. Ik ga ze vandaag observeren en daarna samen in het hok...Dus ben benieuwd.:bow: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 NOu afgelopen zondag heb ik ze weer op de badkamer gedaan,ging heel goed.Heb er het hok van bugs tegenaangezet zodat ze ook in het hok samen kunnen(wel eerst helemaal schoongemaakt natuurlijk) mijn vriend zegt nou dan kan dat hok meteen naar de kamer maar ik dacht al dat dat niet kon..dus wij naar beneden met dat hok en de konijnen erin...En ja hoor bugs valt haar meteen aan in de woonkamer(waar allebei hun kooien stonden.Dit is te snel he?DUs gewoon het hok waar ze samen in zitten op neutraal terrein laten een week ofzo? en wanneer is de geur van bugs dan weg zodat ze wel samen in de woonkamer kunnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb ze net weer op de badkamer gelaten en daarna in 1 hok gelaten.De kooi staat op het kamertje hierboven,wat dus neutraal is,en het gaat hardstikke goed.Hopelijk blijft het zo:$ ze mag alleen nog niet te dicht in bugs buurt komen,maar hij gaat soms wel bij haar liggen maar zij durft nog niet lekker te gaan liggen:blink: het is toch wat haha...ik laat ze nu maar is 2 weken op dat kamertje en dan gaan we het beneden weer proberen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2008 de koppeling is gelukt(wou ik nog even laten weten) ging erg snel...ze zitten nu al een week allebei saampies in 1 hok in de woonkamer.Ze zijn echte vriendjes hihi:bunny1::bunny2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 5 maart 2008 Delen Geplaatst: 5 maart 2008 Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je het met het eerste konijntje dat een ram bleek te zijn hebt opgelost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 5 maart 2008 Delen Geplaatst: 5 maart 2008 dat is als ik me niet vergis terug gegaan naar de winkel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2008 ja die heb ik inderdaad terug gebracht...Heb ze ook even gezegd dat ik het niet echt netjes vindt dat ze geen verstand van geslachten hebben etc...:boxing: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 9 maart 2008 Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Het lijkt me moeilijk om een konijntje, waar je aan gehecht bent, terug te brengen naar de winkel.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
10ploveflappy Geplaatst: 13 maart 2008 Delen Geplaatst: 13 maart 2008 ooh wat k allemaal gelezen heb zeg! En dat je d8 dat die ram een voedster was! Ik ben wel blij voor je dat je een nieuw konijn hebt gevonden En dat de koppeling eidenlijk is gelukt! Hoera!!! Kun je nog is foto's maken van die 2??? Ik smelt echt als ik 2 van die lieve konijnen bij elkaar zie Maar was het niet moeilijk om afscheid te nemen van die ram dat in de dierenwinkel nu is??? Ik heb mijn konijn ook uit een dierenwinkel gehaald ze zeiden dat het een ram is en dat is hij ook Maar.... ze zeiden dat het een kleurdwerg zou zijn maar dat geloof ik niet Stommerds..... Hij is groter dan een kleurdwerg en de oren waren ook goter Een opvang was natuurlijk veel beter geweest maar ik ben blij dat ik dit lieve konijn heb! Nou groetjes en ik hoop dat je nog leuek foto''=s stuurt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten