Ga naar inhoud

nieuwe vriendinnetje voor bugs gevonden

silly1984

Aanbevolen berichten

Zoals vele van jullie misschien al weten is onze bunny afgelopen maandag overleden na een sterilisatie,Ze had al iets met de nieren voor de operatie zijn ze na die tijd achter gekomen.

DUs bugs kwam weer alleen te zitten,en dat konden we goed merken.

DUs ben op zoek gegaan naar een nieuwe vriendin

Heb een nieuwe lieve voedster gevonden, ze is bijna 4 maanden oud.

Nu is mijn vraag,moeten we nu weer helemaal overnieuw beginnen met koppelen?:$Heb ze vanaf woensdagavond naast elkaar gezet apart in een hok.Maar bugs begint als ze tegen de tralies naar bugs staat weer met de tanden aan de tralies te knagen en met de poten naar de nieuwe bunny te krabben.(deed hij ook bij het vorige vrouwtje):boxing: Dus weer gewoon op neutraal terrein zetten en kijken of het goed gaat?en vanaf wanneer kan ik dat het beste doen,ze zitten vanaf woensdagavond al dicht bij elkaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deed net de knuffel van bugs(die in zijn kooi ligt) bij haar in het hok en ze begint me er toch op te rijden!:blink:kreeg haar er nauwelijks van af.Wat houdt dat in?Dat als ik ze bij elkaar laat zij gelijk ook op bugs gaat?LIjkt me niet zo slim want dan bijt bugs haar meteen denk ik:$ ik ga ze morgen op neutraal terrein laten kennismaken,ben benieuwd...:bunny2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ,dat ze begon te rijden op die beer,door de geur wat er aan zit van je andere konijn

,verder zou ik indd op neutraal terrein gaan koppelen,en ze zullen indd op mekaar gaan rijden,en zo dus bepalen wie de baas is ,en zolang hier geen bloed bij vloeit en er wat haren rond vliegen ,is dit niet erg

en als het goed gaat tussen hun ,ze ook samen laten en niet meer uielkaar halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil net de 2 gaan koppelen,en wat blijkt want ze ging meteen op hem....Het is een ram!:blink::((Stelletje kneuzen bij die winkel.Ik zei al wat heeft ze een dikke kop voor een voedster,En ze pakt het paspoort erbij en er staat voedster,maar verder stond er niks vermeld erop,behalve de geboortedatum niet hoe ze eruit zag etc...ERg vreemd ga morgen er gelijk naartoe bellen want dit kan natuurlijk niet,we hebben zelf nog gekeken in de winkel omdat ik er niet zeker van was:blink: maarja heb er niet zoveel verstand van dus ja wat ik zag leek een vrouwtje...en de verkoopster zij het ook!EN 2 rammen lijkt me niet zo'n goed idee,of kan dat ook goed gaan?:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al eens gekeken naar de geslachtsbepalings foto's van mireille hier op de site? en waar lijkt het dan op?

bij een manneke van een mand of vier zou je idd normaal wel al de allen moeten zien hangen!!! probeer er anders eens een foto van te maken!

heb ik het goe dbegrepen dat je nijn uit de dierenwinkel kwam??

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus wederom een keer bewezen..... dierenwinkel hebben het 9 van de 10 keer mis met sexen!

ben beneiuwd naar de reactie van de winkel? aannemende dat je morgen vehraal gaat halen?

je moet hier dus echt geen kopelpoging gaan ondernemen met een gecastreerde en een niet gecastreerde ram!!! dat gaat je niet lukken!!!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje en hij is al bijna 4 maanden.

Ik zou wel even vragen voor de zekerheid of de kans groot is dat hij nog verkocht word, anders zou ik echt een opvang opzoeken.

Mijn konijn Binky is net bunny, alleen Binky zou een ram zijn en is ineens een voedster. Beetje het zelfde verhaal dus.

Ik zit ook met de gebakken peren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ga daar ook zeker geen konijn weer halen!En ga ze ook zeker is even aanspreken hierover,vindt het echt schandalig voor een dierenwinkel:((

ik zit alzeker tond te kijken op opvangsites maar heleboel zijn al vergeven die ik wel zou willen..:$

Hoe kun je zien dat een konijn een NHD is dan? ZOdat ik het zelf kan zien de volgende keer:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonge nhd zullen er nu bijna niet zijn aangezien ik zelf al een vroege fokker ben.Wil je het zeker weten heb je meer kans met een tatoe dat je niet belazerd word.Ik weet wel een fokker die nog dieren heeft maar dat is aan de andere kant van het land.meschien gewoon een advertentie zetten op mp dan krijg je van zelf reactie.Je kunt gerust een voedster nemen die ouder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Onze nieuwe konijn(punky) is nu 13 weken oud.Wanneer kan ik gaan beginnen met koppelen?Ze is al beetje rams aan het worden volgens mij(overal met de kin langs,staartje gaat steeds omhoog etc.) bugs reageerd erg goed op haar ook als hij eruit is in de kamer valt hij haar niet aan door de kooi heen.ALs ik ze ga koppelen doe ik dat in de badkamer..Kan ik alvast een gokje wagen morgen ofzo?OF is dat nog te vroeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .