Daph 0 Geplaatst: 8 juni 2020 Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Beste allemaal, Vandaag te horen gekregen dat bij een vriendin van mij marters op konijnenjacht waren. Deze zitten natuurlijk overal ook bij mij in de buurt. Ik heb al jaren konijnen en is nooit iets gebeurt maar nu kreeg ik toch schrik. Het hok is geheel afgesloten en stevig. Ook van ijzeren spijlen. Maar nu vraag ik mij af of de spijlen niet te groot zijn... De konijnen nu maar voor de nacht in hun afsluitbaar nachthok gezet maar vindt dat ze eigenlijk ook snachts goed moeten kunnen rondrennen. Nu mijn vraag waar moet ik op letten en waar moet het hok aan voldoen? Wat moet ik aanpassen? Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7345 Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Heb je dit artikel al gevonden? Daar staat eigenlijk alles in uitgelegd waar je op moet letten: https://www.bunnybunch.nl/informatie/marters-vossen-weren-uit-konijnenhok Link naar bericht Delen op andere sites
sarah1 6 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 hoi ik woon in een stad en heb nog nooit een marter gezien zijn die ook in een stad? Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1540 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 1 minuut geleden zei sarah1: hoi ik woon in een stad en heb nog nooit een marter gezien zijn die ook in een stad? Reken er maar wel op. Link naar bericht Delen op andere sites
sarah1 6 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 uhmm dan moet ik even zorgen dat ze niet bij mijn konijntjes kunnen komen zijn marters ook goed in klimmen? Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1540 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Jups. Het beste is een overdekte ren van stevig materiaal / gaas. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten