Ga naar inhoud

Konijn heeft seks op een bal


Punky punk

Aanbevolen berichten

Op 7-6-2020 at 14:52 zei Punky🐰:

Nee, hij heeft geen soortgenootje. Hoe hard ik het ook wil. Van mijn ouders mag het niet. Ze zijn bang dat die twee zich dan te rap gaan voortplanten. Ik heb al gezegd dat als we hem gaan laten castreren dat dat niet zo is. Maar je, ze willen het niet!! Ik geef hem voor de rest alles wat hij nodig heeft, speelgoed, ruimte etc. Ik probeer er ook zoveel te gaan bijzitten als kan. Om hem het gevoel te geven dat hij echt niet alleen is. Ze willen hem ook niet laten castreren. Waarom weet ik niet. Tja, ik weet het. Ze zeggen één konijn is meer dan genoeg. Ik heb al vanalles gedaan om hen zover te krijgen. Maar het is en blijft nee. Ik vind het echt jammer. Eens ik de kans krijg om een maatje voor hem te krijgen. Zal ik SOWIESO die kans grijpen!!!!!! 

ik heb wel een oplossing voor het maatje mijn konijn was haar vriendinnetje verloren toen had ik ook het gevoel dat ze zich heel alleen voelde ik had knuffeltjes op de grond gelegt waaronder ook 1 die op haar leek ik ging me achter de bank verstoppen en maakte met mijn telefoon een filmpje om te kijken met welk knuffeltje ze het meeste om ging dat was het knuffeltje die op haar leek die heb ik in haar hok gezet 2 jaar lang (daarna ging ze dood) met het knuffeltje ze likte hem helemaal onder en als je dat knuffeltje wilde pakken dan rende ze snel naar je toe 2 jaar lang zat er geen enkel gaatje in dat knuffeltje dus als ik jou was zou ik in een winkel zoeken naar een knuffeltje die een beetje op haar lijkt bij mij werkte het niet bij alle konijnen werkt het maar je kunt het proberen

veel succes

aangepast door sarah1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei sarah1:

ik heb wel een oplossing voor het maatje mijn konijn was haar vriendinnetje verloren toen had ik ook het gevoel dat ze zich heel alleen voelde ik had knuffeltjes op de grond gelegt waaronder ook 1 die op haar leek ik ging me achter de bank verstoppen en maakte met mijn telefoon een filmpje om te kijken met welk knuffeltje ze het meeste om ging dat was het knuffeltje die op haar leek die heb ik in haar hok gezet 2 jaar lang (daarna ging ze dood) met het knuffeltje ze likte hem helemaal onder en als je dat knuffeltje wilde pakken dan rende ze snel naar je toe 2 jaar lang zat er geen enkel gaatje in dat knuffeltje dus als ik jou was zou ik in een winkel zoeken naar een knuffeltje die een beetje op haar lijkt bij mij werkte het niet bij alle konijnen werkt het maar je kunt het proberen

veel succes

Een knuffel is geen vervanging voor een maatje! Het kan wel tijdelijk gebruikt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sarah1:

ik heb wel een oplossing voor het maatje mijn konijn was haar vriendinnetje verloren toen had ik ook het gevoel dat ze zich heel alleen voelde ik had knuffeltjes op de grond gelegt waaronder ook 1 die op haar leek ik ging me achter de bank verstoppen en maakte met mijn telefoon een filmpje om te kijken met welk knuffeltje ze het meeste om ging dat was het knuffeltje die op haar leek die heb ik in haar hok gezet 2 jaar lang (daarna ging ze dood) met het knuffeltje ze likte hem helemaal onder en als je dat knuffeltje wilde pakken dan rende ze snel naar je toe 2 jaar lang zat er geen enkel gaatje in dat knuffeltje dus als ik jou was zou ik in een winkel zoeken naar een knuffeltje die een beetje op haar lijkt bij mij werkte het niet bij alle konijnen werkt het maar je kunt het proberen

veel succes

Zal k zeker proberen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mira11:

Een knuffel is geen vervanging voor een maatje! Het kan wel tijdelijk gebruikt worden.

Nee, dat is waar, ik zou het dan maar tijdelijk doen. En als hij er echt aan gehecht geraakt dan laat ik die daar gewoon liggen. Ook als er een maatje bijkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei sarah1:

bij mij heeft het anders wel 2 jaar gewerkt alleen toen ging ze dood 

Het is maar wat je verstaat onder gewerkt natuurlijk. Je konijn is er vast iets minder eenzaam van geworden, maar het is geen vervanging voor een levend maatje. Ik neem tenminste aan dat de knuffel niet je konijn waste, om maar iets te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei sarah1:

bij mij heeft het anders wel 2 jaar gewerkt alleen toen ging ze dood 

Een konijn heeft een konijnenmaatje nodig om samen te rennen, communiceren, elkaar te wassen, ze voelen zich veiliger samen. Dat kan een knuffel niet vervangen. Het gaat er niet alleen om dat je konijn overleefd maar ook of hij/zij zich gelukkig en veilig voelt. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 7-6-2020 at 19:40 zei JokeC:

Super van je ouders! Ze kunnen hier lezen waarom een konijntje een maatje nodig heeft. Dan hoef je niet te zeuren. Als je een koppeltje konijnen hebt dan kijk je een stuk minder TV of op je telefoon, want konijnen zijn hartstikke leuk om naar te kijken en voor te zorgen. 

Zou kunnen maar...

 

... ik ben zo verzot op konijnen dat ik om de seconde BB chek bij wijze van spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .