Ga naar inhoud

Konijn heeft seks op een bal


Punky punk

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

mijn konijn heeft een bal in zijn ren liggen en hij speelt er ook heel vaak mee. Alleen is het probleem hij doet alsof het een voedster is en heeft er seks op. Moet ik de bal wegnemen? Maar hij speelt er zo graag mee! Wat moet ik doen? Alle advies welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Floppyears:

Het is op zich heel normaal gedrag, dus ik zou de bal zeker niet weghalen. Als ik je goed begrijp heeft je konijn op dit moment nog geen maatje. Ik denk dat hij hier wel erg behoefte aan heeft. Ben je van plan om hem te (laten) koppelen?

Nee, hij heeft geen soortgenootje. Hoe hard ik het ook wil. Van mijn ouders mag het niet. Ze zijn bang dat die twee zich dan te rap gaan voortplanten. Ik heb al gezegd dat als we hem gaan laten castreren dat dat niet zo is. Maar je, ze willen het niet!! Ik geef hem voor de rest alles wat hij nodig heeft, speelgoed, ruimte etc. Ik probeer er ook zoveel te gaan bijzitten als kan. Om hem het gevoel te geven dat hij echt niet alleen is. Ze willen hem ook niet laten castreren. Waarom weet ik niet. Tja, ik weet het. Ze zeggen één konijn is meer dan genoeg. Ik heb al vanalles gedaan om hen zover te krijgen. Maar het is en blijft nee. Ik vind het echt jammer. Eens ik de kans krijg om een maatje voor hem te krijgen. Zal ik SOWIESO die kans grijpen!!!!!! 

aangepast door Punky🐰
Link naar reactie
Delen op andere sites

Super van je ouders! Ze kunnen hier lezen waarom een konijntje een maatje nodig heeft. Dan hoef je niet te zeuren. Als je een koppeltje konijnen hebt dan kijk je een stuk minder TV of op je telefoon, want konijnen zijn hartstikke leuk om naar te kijken en voor te zorgen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige waar ik een beetje bang voor ben is: gaat Punky zijn liefde niet verliezen voor mij? Hij is echt mijn alles en ik wil hem echt niet verliezen!  Ik wil natuurlijk wel het beste voor hem. Maar ik wil niet hij dat niet meer geeïntersseerd in mij is. Wat kan ik doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Punky🐰:

Het enige waar ik een beetje bang voor ben is: gaat Punky zijn liefde niet verliezen voor mij? Hij is echt mijn alles en ik wil hem echt niet verliezen!  Ik wil natuurlijk wel het beste voor hem. Maar ik wil niet hij dat niet meer geeïntersseerd in mij is. Wat kan ik doen? 

Een vriendin van mij was daar ook bang voor, maar haar rammetje bleef na zijn castratie en na het koppelen nog net zo aanhankelijk naar mijn vriendin toe! Als ze gewend zijn aan mensen en niet bang zijn, dan is dat na het koppelen niet weg hoor.

aangepast door Okki
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil echt het beste voor hem. En ik zou niet weten waarom ik het niet zou doen-buiten mijn ouders overhalen dan-. Alleen een klein stemmetje zegt in mijn achterhoofd nee, nee!! Niet doen! Wat moet ik nu doen? Mijn ouders overhalen en er 100% voor gaan. Of gewoon laten zoals het nu is.

aangepast door Punky🐰
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Okki:

Tuurlijk wel doen! Als je ziet hoe gezellig konijntjes het hebben samen, dan wil je nooit meer een konijn alleen! En natuurlijk kun je ook net zo veel van een ander konijntje houden. Dat komt wel goed hoor!

Dank je wel voor je lieve woorden!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Punky🐰:

Ik wil echt het beste voor hem. En ik zou niet weten waarom ik het niet zou doen-buiten mijn ouders overhalen dan-. Alleen een klein stemmetje zegt in mijn achterhoofd nee, nee!! Niet doen! 

Dat is te begrijpen hoor, je bent erg aan je konijntje gehecht, en verandering is altijd een beetje spannend. Maar geloof, zodra je die twee konijnen verliefd tegen elkaar aan ziet liggen, dan zou je niet anders meer willen 🙂

Ga als hij gecastreerd is wel naar een konijnenopvang/asiel, in plaats van bijvoorbeeld naar een dierenwinkel. Daar kan hij zelf een maatje uitkiezen en zijn vrijwilligers met veel kennis om je te helpen bij het koppelen. Dan gaat het helemaal goedkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei happy211:

Dat is te begrijpen hoor, je bent erg aan je konijntje gehecht, en verandering is altijd een beetje spannend. Maar geloof, zodra je die twee konijnen verliefd tegen elkaar aan ziet liggen, dan zou je niet anders meer willen 🙂

Ga als hij gecastreerd is wel naar een konijnenopvang/asiel, in plaats van bijvoorbeeld naar een dierenwinkel. Daar kan hij zelf een maatje uitkiezen en zijn vrijwilligers met veel kennis om je te helpen bij het koppelen. Dan gaat het helemaal goedkomen.

Ook jij dankuwel voor je lieve woorden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Punky🐰:

Dat laatste was niet de bedoeling. En ga ik ook van dat konijntje houden dan? Of hou ik alleen maar van Punky en gaat dat ook zo blijven?

Niet alleen Punky krijgt er een vriendinnetje bij maar jij ook. 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .