Spring naar bijdragen
Evee

Vakantie opvang topic 2020 (gevraagd & aangeboden)

Recommended Posts

Zoek je een oppasadres voor jouw konijnen in 2020, dan kun je in dit topic een oproepje plaatsen. 

Ook als je jezelf aanbied als verzorger aan huis of plek hebt voor oppaskonijnen kun je hier een berichtje plaatsen.  Voor professionele vakantieopvang is er een aparte lijst (zie link onderaan dit bericht). Als je vakantieoppas aan wilt bieden of zoekt, kun je een berichtje in dit topic achterlaten. 

Vul voor de volledigheid dan even dit lijstje in:

Opvang aangeboden of gezocht
(Plaats voor) hoeveel konijnen:
Binnen of buiten:
Periode opvang*:
Gevraagde/geboden vergoedingen:

LET OP!!!!!!

*Het forum is openbaar, IEDEREEN kan meelezen. Ook mensen die geen lid zijn van het forum. Deel nooit jouw adresgegevens en de exacte datum dat je weggaat, de regio vermelden en de maand(en) waarin je weg bent is voldoende. Als iemand interesse heeft om op te passen kun je de verdere gegevens altijd via privébericht delen, zonder dat iedereen mee leest. Wanneer je nog bij je ouders woont en hier een oproep of aanbod wilt plaatsen; Overleg dit eerst met hen!!

Dit topic is vooral bedoeld voor particulieren, voor forumgebruikers onderling die elkaars konijnen op willen vangen. Heb je een vakantieopvang of pension dan kun je je aanmelden voor onze lijst met vakantieopvang adressen voor konijnen. Natuurlijk kun je daar ook een vakantieopvang bij jou in de buurt zoeken. Link naar de vakantie opvang lijst: https://www.bunnybunch.nl/informatie/lijst-vakantie-opvang-konijnen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal, 

Wie kan ons helpen aan een last minute oppas adres voor ons konijn.

Het liefst in de regio van Schiphol. 

I. V. M een vakantie last minute. Het is voor ongeveer een week. 

En hij is gewend om altijd buiten te staan. 

Normaal zouden mijn ouders oppassen, maar dat is nu helaas niet mogelijk. 

En pensions in de buurt zitten al vol. 

Dus nu dringend op zoek. 

Groetjes Pluizenbol

bewerkt door Pluizenbol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag informeren naar een mogelijkheid tot een paar dagen opvang van mijn voedster. In week 40 moet ik voor mijn opleiding een aantal dagen de wildernis is. Ik heb een adres waar ik haar heen mag doen, maar omdat daar ook een hond loopt, maak ik me toch enige zorgen. Bobo heeft een slechte rechter-achterpoot (vergroeiing, atrose en gescheurde kniebanden). Ik zou rustiger weg zijn als ze bij iemand zit met verstand van en hart voor konijnen. 

Het is in week 40 dit jaar. Naar verwachting ongeveer 4 dagen in die week, welke dagen hoor ik nog.

Regio tussen Zwolle en Amersfoort.

Het betreft 1 voedster.

Binnen konijn. Ik lever alle benodigdheden mee, zoals haar (tijdelijke) ren, vloerkleed, toilet, speeltjes, voeding, hooi en snoep.

Eventuele vergoeding sta ik volledig voor open!

Bobo krijgt op dit moment pijnstilling voor haar poot. Dit laat ik intrekken in een klein stukje brood. Naar verwachting zal ze in week 40 dit niet meer nodig hebben, maar de kans bestaat wel. Nog een reden voor mij om te zoeken naar iemand met verstand van en hart voor konijnen! 

Ik hoor het heel erg graag!

Ps. Bobo is niet geënt de afgelopen 2 jaar. In verband met verminderde weerstand door pijn en stress de afgelopen weken durf ik het ook niet aan om haar nu te laten inenten.

bewerkt door Anne_

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een oppas voor ons konijn Snoopy in Hengelo Ov. van zaterdag 12 t/m zondag 20 september 2020.

Snoopy is een jongedame van ruim 1 jaar (ras brandneusje) het is een binnenkonijn. Ze is gezond, ingeënt maar niet gesteriliseerd. Ze is handtam en houdt ervan om geknuffeld te worden. Ze is wel gevoelig voor harde geluiden en ook het gezelschap van honden/katten is niet gewenst.

Een vergoeding voor de oppas is vanzelfsprekend. Reacties zie ik gaarne tegemoet op:   rjh.janssen@home.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Snooop:

Ik ben op zoek naar een oppas voor ons konijn Snoopy in Hengelo Ov. van zaterdag 12 t/m zondag 20 september 2020.

Snoopy is een jongedame van ruim 1 jaar (ras brandneusje) het is een binnenkonijn. Ze is gezond, ingeënt maar niet gesteriliseerd. Ze is handtam en houdt ervan om geknuffeld te worden. Ze is wel gevoelig voor harde geluiden en ook het gezelschap van honden/katten is niet gewenst.

Een vergoeding voor de oppas is vanzelfsprekend. Reacties zie ik gaarne tegemoet op:   rjh.janssen@home.nl

Heb je al eens gekeken bij stampertje en co in denekamp?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites