Ga naar inhoud

Vervanging Hope Farms SuperTrio voer


Jilo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik was (online) aan het shoppen voor mijn konijnen en zag dat het voer Rabbit SuperTrio van Hope Farms niet meer word verkocht 😞 Ik zie wel een nieuw soort voer van Hope Farms, de Hobby First Rabbit Complete. Ik kan nergens vinden of dit hetzelfde/vergelijkbaar voer is, maar het lijkt er wel op. Weet iemand dit? Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet hetzelfde, het is wel een andere brok met andere ingrediënten, samenstelling en prijs. Het is een graanvrije brok.

 

Het is dus niet hetzelfde, je moet dus wel mengen en rustig over wennen op nieuw voer. Je kan niet van de één op andere dag overstappen.  Ik moet wel zeggen dat ik minder fan ben van de hobby first brokken, de acceptatie is een stuk minder hoor ik van klanten. 

 

Voor hoeveel maanden koop je eigenlijk voer in als je er nu pas achter bent?! haha. Het is al een jaar uit productie namelijk 😉 

 

 

 

Dit topic ging er vorig jaar over: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was een actie van 1+1 gratis bij 15kg zakken. Maar met 30 kg kan ik met mijn twee dwergjes erg lang doen😂 En gelukkig waren ze ook zo lang nog goed (net nog maar even gecheckt, voor de zekerheid, omdat in het topic een andere datum stond)

 

Dan ga ik toch maar ander voer kiezen. Dat wordt lastig, want mijn voedster is niet zo makkelijk... Zelfs Science Selective vindt ze niks 😅 Maar bedankt voor de informatie in ieder geval!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de zoektocht. Echt budget brokken zijn er helaas niet te vinden die voldoen aan de minimum eisen. Je kan altijd een keer met een zakje proberen of ze de nieuwe brok lusten. In de webwinkel verkoop ik overigens ook een konijnenvoer testpakketje 😉 Niet dat je daar moet bestellen hoor, maar als je een paar brokken wil proberen zonder al te veel geld kwijt te zijn is dat wel een optie. 

 

Nog even een tip: Los van de houdbaarheidsdatum op de zak, is het beter om brokken niet langer dan ongeveer 3 maanden "open" te hebben staan. Voor twee dwergjes zou ik dus niet van die grote zakken aanraden, omdat de kwaliteit dan beter blijft van het voer. Na een maand of 3-4 vermindert de smaak en kwaliteit. Stel je voert 60 gram brok per dag (wat ruim is voor dwergjes denk ik) Dan doe je met 10kg 166 dagen. Dat is best wel heel erg lang. Dan kun je beter een 3 kg verpakking kopen, waar je 60 dagen mee doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .