BunnieHop 830 Geplaatst 26 Mei 2020 Share Geplaatst 26 Mei 2020 Is het mogelijk om hout te verven met acrylverf? Of over beits of iets? Ik krijg ineens allemaal ingevingen hoe ik hun verblijf leuk kan maken (meer voor mezelf dan haha) Â Zal trouwens nog wel ff duren voordat ik ga bouwen, aangezien mijn buren de komende tijd hun badkamer compleet gaan afbreken en opbouwen... Wil ze niet extra op hun dak zitten met mijn gezaag en geschuur dan. Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 26 Mei 2020 Share Geplaatst 26 Mei 2020 Juist handig om het gelijkertijd te doen. Is er maar 1 keer overlast voor de andere buren en als jullie beide herrie maken hebben jullie iig geen last van elkaar. Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 26 Mei 2020 Auteur Share Geplaatst 26 Mei 2020 @MichelleloveElmo, je hebt wel gelijk. Alleen mijn Nijntjes staan een partij te hyperventileren en proberen weg te komen van het geluid. Ik zie het niet echt zitten als ik buiten moet gaan zagen dat ze dan alles omver rennen of dat er iets met ze gebeurd.. Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 26 Mei 2020 Share Geplaatst 26 Mei 2020 Alles op waterbasis is prima, dus acrylverf of -beits kan goed. Alleen tijdens het drogen is het wel giftig. Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 26 Mei 2020 Auteur Share Geplaatst 26 Mei 2020 4 minuten geleden zei Marjoleink: Alles op waterbasis is prima, dus acrylverf of -beits kan goed. Alleen tijdens het drogen is het wel giftig. Dat het giftig is als het nat is weet ik 🙂 Zodra het nachthok gebouwd is en geschuurd, zet ik die even binnen om te beitsen, verven en te laten drogen natuurlijk.  dank je wel voor het antwoord 😄  Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts