Ga naar inhoud

Diaree


Esmee-Bunny

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, 

Ik loop al een tijdje rond met deze vraag, bolletje heeft diaree gehad althans, dat denk ik. Er hingen een aantal blinde darm keutels vlakbij zijn geslachtsdeel in zijn haren. Ik heb ze er met een zacht doekje heel voorzichtig afgehaald, daarna nooit meer iets gezien. Hij was daarvoor wel ontsnapt. Maar is dit heel erg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het echt diarree of enkel blindedarmkeutels denk je? Als dit 1 keer is gebeurd zou ik me daar niet direct druk om maken. Het kan een keer gebeurd zijn dat hij wat te veel biks heeft gegeten of van iets anders te veel dus geen zin meer had in z'n blindedarmkeutels. 

 

Diarree zou ik serieuzer nemen maar als z'n keutels er nu weer normaal uit zien hoef je niet direct bezorgd te zijn. Hou het wel even in de gaten en als het vaker gebeurd even kijken of je zelf iets verkeerds doe (te veel groenten, te veel gras etc) en anders toch contact opnemen met de DA. Het zou dan ook een besmetting kunnen zijn.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .