Kiara15 Geplaatst: 23 mei 2020 Delen Geplaatst: 23 mei 2020 Hai, Ik heb drie gerbils in een terrarium zitten. Nu is er steeds een die naar de lamp springt en er aan blijft hangen (niet aan de lamp die erin zit, maar aan de fitting) en eraan gaat knagen. Ik weet niet meer wat ik er mee moet. Heb al geprobeerd dingen ervoor te zetten zodat het niet meer lukt, maar hij blijft springen en de schade wordt steeds erger. Wat kan ik het beste doen? Kiara Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 24 mei 2020 Delen Geplaatst: 24 mei 2020 Heb je de mogelijkheid de lamp hoger te hangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 24 mei 2020 Delen Geplaatst: 24 mei 2020 Geen idee hoe je verblijf eruit ziet maar misschien is het een idee om er een soort van rooster omheen te maken. C & C hekjes voor cavia's zijn fijne hekjes om dingen af te schermen. Je kunt ze ook buigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiara15 Geplaatst: 24 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2020 De lamp kan helaas niet hoger, hij hangt aan de bovenkant van het terrarium Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 24 mei 2020 Delen Geplaatst: 24 mei 2020 Als de lamp niet hoger kan, kijken of je het kunt afschermen. Als je een keer naar een reptielen zaak gaat (die hebben daar wel verstand van hoe dat aangepakt moet worden), dan kunnen zij wel een oplossing voor je vinden/maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten