Ga naar inhoud

Konijnenhok Excellent antiknaag met aanbouwren en plexiglas 200x67x132

Aanbevolen berichten

Vrijwel nieuw konijnenhok Excellent antiknaag met aanbouwren links en plexiglas voor alle raampjes van het basishok 200x67x132

We hebben het hok zelf gebeitst en nog extra knaagstrips aangebracht en gaatjes in de bodem geboord zodat er geen vocht op de bodem kan blijven staan

Onder het dak is opbergruimte

Vorig jaar gekocht op www.grootplezier.nl à 315 euro omdat wij ons koppel helaas uit elkaar moesten halen en zij supersnel konden leveren

Onze ex-voedster had uitgezaaide kanker en kon door gedragsverandering niet meer samenleven met ex-ram

Ex-ram heeft toen een aantal maanden in dit hok met grote losse ren ervoor gewoond  totdat ex-voedster helaas overleed

Nu woont hij met nieuwe partner in het oude hok van ex-partner en is dit hok overcompleet geworden

Vraagprijs 175 euro

Ik wil dit hok niet op marktplaats verkopen omdat ik het niet fijn vind als mensen konijn(en) in dit hok houden zonder grote losse ren ervoor. Ik hoop dat jullie hier wel rekening mee houden 🙂

Wij wonen in Oegstgeest waar het hok is af te halen. We zetten het dan voor de deur klaar zodat je het kunt bekijken en betalen kan via tikkie.

Voor meer info: brendakap@hotmail.com

20200314_132807-min.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .