Ga naar inhoud

Selective aanbieding


frenkiexlot

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ! 

Sinds een paar weekjes Heb ik ook bunnies! 🐰🐰 ik heb science selective junior voor ze. Voor mijn andere dieren koop ik altijd bij zooplus maar daar is geen science. Wat is jullie favoriete webshop of fysieke winkel om jullie voorraad op peil te houden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook de Science Selective adult (de gewone) geven hoor, dat maakt niet veel uit. Ik koop alles bij Bunnybunch (nee ik heb geen aandelen). Ik koop weleens Selective bij Intratuin, als het 1+1 gratis is, dan is het net iets voordeliger. Over het algemeen geldt uiteraard hoe groter de hoeveelheid hoe voordeliger, en dan kom je al gauw bij een webwinkel uit.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @Nijn & de Mifster Fijn dat bunnybunch jouw favoriet is! 

 

Overigens kun je al vrij snel van de junior naar de adult overstappen, junior is vooral voor zwangere & zogende voedsters en echt opgroeiende konijntjes. Op het moment dat jonge konijnen oud genoeg zijn om te verhuizen naar een nieuw huisje, mogen ze eigenlijk al op volwassen voer over. Hoewel en overstappen van brok & verhuizen tegelijk niet zo een goed idee is, dus het is verstandig om in eerste instantie de brok die ze gewend zijn aan te houden, en als ze een beetje gewend zijn aan de nieuwe omgeving en het nieuwe ritme, ze dan over te zetten op de brok die je uiteindelijk wil geven. 

 

Met de adult zijn best regelmatig aanbiedingen te vinden, hoewel dat vooral met de kleinere verpakkingen is. Het is een brok die bijna in elke dierenwinkel, tuincentrum en webshop wel te koop is. 

 

Ik vermoed dat zooplus geen science verkoopt omdat het niet echt een geweldige marge heeft (als verkoper verdien je er over het algemeen niet enorm veel op, niet als je concurrende prijzen wil aanhouden). Zooplus is wel zo een bedrijf dat flink onderhandeld met leveranciers vermoed ik (zowel qua prijzen als vaak ook een alleenrecht om het in je land te mogen verkopen), en supreme is groot genoeg om daar nee tegen te zeggen. Maar dat is alleen een vermoeden, geen idee of dat waar is 😉 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Evee:

Haha @Nijn & de Mifster Fijn dat bunnybunch jouw favoriet is! 

 

Overigens kun je al vrij snel van de junior naar de adult overstappen, junior is vooral voor zwangere & zogende voedsters en echt opgroeiende konijntjes. Op het moment dat jonge konijnen oud genoeg zijn om te verhuizen naar een nieuw huisje, mogen ze eigenlijk al op volwassen voer over. Hoewel en overstappen van brok & verhuizen tegelijk niet zo een goed idee is, dus het is verstandig om in eerste instantie de brok die ze gewend zijn aan te houden, en als ze een beetje gewend zijn aan de nieuwe omgeving en het nieuwe ritme, ze dan over te zetten op de brok die je uiteindelijk wil geven. 

 

Met de adult zijn best regelmatig aanbiedingen te vinden, hoewel dat vooral met de kleinere verpakkingen is. Het is een brok die bijna in elke dierenwinkel, tuincentrum en webshop wel te koop is. 

 

Ik vermoed dat zooplus geen science verkoopt omdat het niet echt een geweldige marge heeft (als verkoper verdien je er over het algemeen niet enorm veel op, niet als je concurrende prijzen wil aanhouden). Zooplus is wel zo een bedrijf dat flink onderhandeld met leveranciers vermoed ik (zowel qua prijzen als vaak ook een alleenrecht om het in je land te mogen verkopen), en supreme is groot genoeg om daar nee tegen te zeggen. Maar dat is alleen een vermoeden, geen idee of dat waar is 😉 

Bedankt voor je advies ! Ik maak mijn zak van 1,5 kg zo goed als op en ga dan mixen 👏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop het altijd bij Topdierenshop.nl. Ik heb wel ander voer, maar ook de Science Selective is daar goed geprijsd. Ik koop altijd zakken van 10-15 kg, zodat ik er lang mee doe. Dan krijg ik ook altijd een mailtje met kortingscode voor het voer (omdat het dan alweer even geleden is dat ik besteld heb😄). Volgens mij is de verzending daar vanaf 25 euro gratis. Soms red ik dit niet en bestel ik er een leuk speeltje o.i.d. bij 😉

Maar ik google ook altijd even voor aanbiedingen! Die zijn inderdaad vaak voor kleinere verpakkingen, maar soms ook voor grotere🙂

 

Edit: Ik zie nu dat het hier inderdaad ook niet zo duur is. Daar ga ik de volgende keer ook eens naar kijken. Bedankt voor de tip 😉

aangepast door Jilo
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 23-5-2020 at 11:12 zei Eefje:

Ik Google als ik het nodig heb en bestel waar het het goedkoopste is op dat moment, laatste paar keer was dat topdierenshop, prima ervaringen mee. 

Ik geloof dat ik het daar ook moet gaan inkopen, die verkopen het voor minder dan ik het op het moment kan inkopen 😲

de prijzen van supreme brokken zijn flink omhoog gegaan dit jaar. Inkoop dan in ieder geval, verkoop zal nog niet iedereen mee gaan met de nieuwe prijzen omdat veel bedrijven eerst de voorraad nog voor de oude prijs verkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .