Ga naar inhoud

Hobby first herbal hay


Ot&Sien

Aanbevolen berichten

Ik was benieuwd of jullie bekend zijn met het hooi van Hobby first. (Hope farms Herbal Hay staat erop.)

Ik zag het vandaag staan in de winkel en had het nog niet eerder gezien. Mooi groen hooi, weinig stof zo te zien. €2,95 voor een kilozak.

20200519_205158.jpg

aangepast door Ot&Sien
Plaatje toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het is een product wat al erg lang op de bestel-lijst stond, al sinds hope farms hobby first werd, maar nooit leverbaar was.

Ik vermoed dat het dan nu pas recent leverbaar is geworden. Vandaar dat niemand er nog ervaring mee heeft, vermoed ik zo 😉

 

Mijn ervaring is wel dat vaak bij nieuwe producten, de allereerste batch de beste ooit is, en dat de kwaliteit daarna afneemt. Zeker als we nu - net als vorig jaar - weer zo een droge zomer gaan krijgen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch een zak gekocht, maar de konijnen lijken het niet heel bijzonder te vinden. Het is wel mooi groen, maar de sprieten zijn vrij kort. Van de "vegetables" vind ik tot nu toe eigenlijk niks terug... 🤔

 

De zoektocht naar het perfecte hooi gaat verder. 😅

 

(Wat ze trouwens wel redelijk goed eten nu is hooi uit de dierenarts 5kg zak van Vitakraft. Ik kocht altijd de 1kg zakken van dit merk maar zit me er wel over te verbazen dat het zo'n andere structuur heeft. In de 1kg zakken zit vrij veel stof en de 5kg zak heeft veeeeel langere sprieten!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ot&Sien:

Ik heb toch een zak gekocht, maar de konijnen lijken het niet heel bijzonder te vinden. Het is wel mooi groen, maar de sprieten zijn vrij kort. Van de "vegetables" vind ik tot nu toe eigenlijk niks terug... 🤔

 

De zoektocht naar het perfecte hooi gaat verder. 😅

 

(Wat ze trouwens wel redelijk goed eten nu is hooi uit de 5kg zak van Vitakraft. Ik kocht altijd de 1kg zakken van dit merk maar zit me er wel over te verbazen dat het zo'n andere structuur heeft. In de 1kg zakken zit vrij veel stof en de 5kg zak heeft veeeeel langere sprieten!)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
3 uur geleden zei Ewa van der Linden:

ik heb hooi van de boer is goedkoper en verser. en mijn konijn eet het beter dan het winkel hooi. voor 5 euro heb je een hel baal

 

Ik snap dat je fan bent van je hooi van de boer, maar om dat nou in 12 of meer topics te melden, waarvan sommige al 3 of meer maanden geen reactie gehad hebben, is misschien wel wat overdreven hoor.  😉 

  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evee:

 

Ik snap dat je fan bent van je hooi van de boer, maar om dat nou in 12 of meer topics te melden, waarvan sommige al 3 of meer maanden geen reactie gehad hebben, is misschien wel wat overdreven hoor.  😉 

Ik zat gisteravond al te tellen in hoeveel topics ik het voorbij zag komen 😂

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ewa van der Linden:

oke dan doe ik het niet meer ik ben gewoon entousiast over het hooi van de boer zodoende

Je kunt nog best hooi van de boer als tip meegeven het zo ter sprake komt.🙂 

Ik vind het zelf ook fijn hooi. 

Als iemand reageerd in een topic krijg je dat topic te zien. Nu gebeurde het dus dat mensen achter elkaar steeds hetzelfde berichtje van jou over hooi van de boer kregen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .