Ga naar inhoud

Laurierkers + operatie


Aanbevolen berichten

Hallo, 

1. laurierkers staat op de lijst van dodelijke planten, maar de winkel zei dat dit heel frequent verkocht wordt en geen problemen geeft.

Iemand enige ervaring?

2. ik ben nog steeds aan het twijfelen indien ik mijn 11-jarig konijn zou laten opereren aan zijn oog. Ik ben bang dat dit complicaties kan geven of dat hij in de verdoving blijft. Hij kan zeer diep slapen.P_20200328_175839.thumb.jpg.fc8b7ae7ac6b2d01e132b0deb76c0c5d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Vreemd advies van de winkel. Het is niet zo dat ze dood neervallen als ze er een beetje van eten, maar het is wel schadelijk voor de gezondheid van konijnen, zeker op de langere termijn. Ik zou het dus niet voeren. 


2. ik zou opereren. Als ik dit zo zie, is het niet echt prettig voor het konijn om er mee door te lopen. Als de conditie en gezondheid verder goed zijn, zie ik geen reden om het niet te laten opereren. Ik zou wel benadrukken dat de dierenarts de gezondheid uitgebreid controleert voor de operatie, en aangeven dat het een diepe slaper is, maar als je een goede dierenarts hebt, controleren ze de gezondheid voor de operatie altijd goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .