Ga naar inhoud

Scheldwoorden filter

Evee

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Kolino zei:

Het is/was een soort Tamagotchi. Een virtuele huisdierensite 🙂

Een hotel toch? Kon je je eigen kamer inrichten. En gemeenschappelijke ruimtes inlopen om te kletsen enzo. Heb het zelf maar heel kort gespeeld, vond er weinig aan. Denk eerder een goedkoop aftreksel van Sims dan van Tamagotchi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Deeskuh88 zei:

Joh, dat was juist van onze generatie, haha. Toen ik ooit in een ver grijs verleden (puberteit ofzo) lid was van de Hitkrant (ja, echt) hadden zij er zelfs een eigen loungeroom, waar je kon chatten met bekende Nederlanders.

Jij vergeet dat je 3 jaar jonger bent dan ik! Zijn best wat jaren in die leeftijd. 13 of 16 groot verschil qua interesses!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...

flapdrol

god*knuffel mij*

tietvlieg

En is kijken of Google nog wat weet. Ja hoor;

adderengebroed

achterbuurtfossiel

tampontoerist

babypoedersnuiver

xylofoon*vertroetelaar*

yoghurtpisser

centenschraper

hamsterpamper

oesterkut

Creatief, zullen we maar zeggen 😅

Ik kom niet meer bij! 🤣

aangepast door Lollie
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Creatief 😉 Maar daar ga ik geen alternatieven voor maken hoor, ik verwacht niet dat die vaak gebruikt gaan worden. En bepaalde woorden kunnen als scheldwoord gebruikt worden, maar kunnen ook in het gezondheid onderdeel heel normaal en logisch gebruikt worden, zoals de voortplantingsorganen en ziektes zoals kanker. Daarom de keuze om die gewoon te laten wat het is.  

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .