Kolino Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Ik heb er nog eentje blijkbaar "vinkentering". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Op 11-5-2020 om 12:55, Evee zei: Leuke suggesties voor "lieve scheldwoorden" zijn ook welkom! Snuffelsnuit pluisvacht hangoor knuffeldier flapoor snuffelstage (van m’n autocorrectie) pluizige pootjes knuffelstage (ook autocorrectie) konijnenkeutel spriet hooi rammelaar (?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Ik moet bij zo'n filter altijd denken aan bobba van Habbo Hotel.😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 47 minuten geleden, pakyakker zei: Ik moet bij zo'n filter altijd denken aan bobba van Habbo Hotel.😂 Dit is Chinees voor mij. Ben ik nu officieel oud? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 4 minuten geleden, Eefje zei: Dit is Chinees voor mij. Ben ik nu officieel oud? Ik ken het ook niet 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Het is/was een soort Tamagotchi. Een virtuele huisdierensite 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 5 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Snuffelsnuit pluisvacht hangoor knuffeldier flapoor snuffelstage (van m’n autocorrectie) pluizige pootjes knuffelstage (ook autocorrectie) konijnenkeutel spriet hooi rammelaar (?) Witlofstronk selderij stengel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 1 uur geleden, Eefje zei: Dit is Chinees voor mij. Ben ik nu officieel oud? Geen idee.😂 Dat niemand dat hier kent. Was in mijn tijd op de basischool echt heel poplulair. Denk dat het generatie 1997/1998/1999/2000 is ongeveer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Ah ja dat is na mijn tijd en voor die van Anna 🤗. Ik ben van 1985. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Ik was in 1985 al van de basisschool af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 7 uren geleden, Eefje zei: Dit is Chinees voor mij. Ben ik nu officieel oud? Joh, dat was juist van onze generatie, haha. Toen ik ooit in een ver grijs verleden (puberteit ofzo) lid was van de Hitkrant (ja, echt) hadden zij er zelfs een eigen loungeroom, waar je kon chatten met bekende Nederlanders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 7 uren geleden, Kolino zei: Het is/was een soort Tamagotchi. Een virtuele huisdierensite 🙂 Een hotel toch? Kon je je eigen kamer inrichten. En gemeenschappelijke ruimtes inlopen om te kletsen enzo. Heb het zelf maar heel kort gespeeld, vond er weinig aan. Denk eerder een goedkoop aftreksel van Sims dan van Tamagotchi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Ik heb het nooit gespeeld, ik heb nooit gesnapt dat mensen geld uitgeven aan een virtuele wereld. Je kon er ook allemaal spelletjes spelen toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Ik heb het wel gedaan, maar ben ook vrij snel mee gestopt, want inderdaad, het was niet echt bijzonder als je er geen geld in stopte. Maar we dwalen wel een beetje af van het topic 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 2 uren geleden, Deeskuh88 zei: Joh, dat was juist van onze generatie, haha. Toen ik ooit in een ver grijs verleden (puberteit ofzo) lid was van de Hitkrant (ja, echt) hadden zij er zelfs een eigen loungeroom, waar je kon chatten met bekende Nederlanders. Jij vergeet dat je 3 jaar jonger bent dan ik! Zijn best wat jaren in die leeftijd. 13 of 16 groot verschil qua interesses! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 (aangepast) flapdrol god*knuffel mij* tietvlieg En is kijken of Google nog wat weet. Ja hoor; adderengebroed achterbuurtfossiel tampontoerist babypoedersnuiver xylofoon*vertroetelaar* yoghurtpisser centenschraper hamsterpamper oesterkut Creatief, zullen we maar zeggen 😅 Ik kom niet meer bij! 🤣 20 juni 2022 aangepast door Lollie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Creatief 😉 Maar daar ga ik geen alternatieven voor maken hoor, ik verwacht niet dat die vaak gebruikt gaan worden. En bepaalde woorden kunnen als scheldwoord gebruikt worden, maar kunnen ook in het gezondheid onderdeel heel normaal en logisch gebruikt worden, zoals de voortplantingsorganen en ziektes zoals kanker. Daarom de keuze om die gewoon te laten wat het is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Krijg de *madeliefje* met je *krulspinazie* konijnen stomme aap😅 Jeetje wat voelt het fout om te schelden maar nee ik krijg geen suggesties te zien. Wel een heel leuk concept 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 (aangepast) Oooh ja hij doet het wel🤣🤣 geweldig ik ga alleen nog maar schelden hier 😉 *krulspinazie*! Ps. Troetelbeertje is ook een leuk vervangwoord. 24 juni 2022 aangepast door Jonna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Leuk deze test!! Voelt heel raar om scheldwoorden neer te zetten 😄 Godsamme! Klootzakken! Klootviool! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Huh? Nul alternatieven en alles staat er gewoon. Ik schaam me dood! @Evee, doe iets!! 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Klootviool? 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 1 uur geleden, Lollie zei: Klootviool? 🤣 Ken je dat niet? In mijn familie is dat redelijk ingeburgerd. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Hahahaha ik leer totaal nieuwe woorden hier😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Hou je vooral niet in @Kolino Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.