Pablo&Lola Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Driedubbeldoorgedraaideingebliktevolgekotsteafgelebberdeboterham. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *fluithaas* *krulspinazie-salade* Hoop dat hij die nu pakt. Heb je *ezelhaas* ook vervangen? 😛 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 @Pablo&Lola dat is familie van onze huiskonijntjes 😉 https://www.bunnybunch.nl/informatie/haasachtigen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Pleuris klotezooi zeikstraal lamzak *huppelend haasje* mogen we dit topic houden? 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ja! Houden! Kun je het straks vervangen voor afreageertopic!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zou wel *ananas* zijn als we dit godse mooie topic verneuken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zulke boerenlullen zijn we toch niet dat we dit topic naar de gallemiezen helpen? *madeliefje* zeg, ik kom niet eens door de autocorrect heen (en ik speel vals, want ik heb de lijst gezien). 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 12 mei 2020 Delen Geplaatst: 12 mei 2020 19 uur geleden zei Evee: Konijnenkeutel staat er bij als alternatief. Maar ja, met wat moet je schelden wil het in konijnenkeutel veranderen? 😉 *konijnendropjes*? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newport Geplaatst: 14 mei 2020 Delen Geplaatst: 14 mei 2020 Laat ik de filter ook maar eens testen. Bij deze mijn poging: *konijnenkeutel* *konijnenpluisje* Idioot *punkhaar-pluiskonijn* *hottentothaas* Aso *pluizige flappie* *vinnige voedster* *rioe-kioe konijn* *krulspinazie* *madeliefje* *bunnyflop* *bosvrucht* Sukkel *konijnendropjes* Klerelijer Lelijkerd Kreng En, tromgeroffel, het "leukste" voor het laatste en ik ben erg benieuwd of die wordt gefilterd: kech 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 14 mei 2020 Delen Geplaatst: 14 mei 2020 Best een aardige score! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 28 juni 2020 Delen Geplaatst: 28 juni 2020 Motherfuckers wordt niet gecorrigeerd 😅 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2020 Vanaf nu wel 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 29 juni 2020 Delen Geplaatst: 29 juni 2020 *paasei* *paasei*s Ben benieuwd wat het geworden is 😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Felice Geplaatst: 11 augustus 2020 Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 Staat kloothommel er ook in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Felice Geplaatst: 11 augustus 2020 Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 Waarschijnlijk *krulspinazie* wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 oktober 2020 Delen Geplaatst: 12 oktober 2020 Ik zie dit topic nu pas, geweldig!! 🤣🤣🤣🤣 Die kantoorpoedel houd ik er in voor een bepaalde collega 😇 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 oktober 2020 Delen Geplaatst: 16 oktober 2020 Lulhannes heb je er ook niet in staan zag ik 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Ineens vraag ik me af of pisnicht er al in staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Bij ons thuis is dankzij een filmpje, met Bert en Ernie, nu ineens het woord kakhoofd een veelgebruikt woord. Handig zo'n scheldwoordenfilter. Ik ben niet van het schelden, behalve als ik aan het gamen ben en tegen een boom aanrijd ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 (aangepast) Sekte Zweefteef 7 december 2020 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 2 uur geleden zei Kolino: Ineens vraag ik me af of pisnicht er al in staat. Dus niet. 2 minuten geleden zei Anul: Sekte Dat is toch geen scheldwoord? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 *huppend* kust men kloten *konijnendropjes* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 3 uur geleden zei Marjoleink: Dus niet. Dat is toch geen scheldwoord? Haha ik moet zo lachen om jouw reactie. Ik vind het ook geen scheldwoord 😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 12 december 2020 Delen Geplaatst: 12 december 2020 ik mis klootzakken, of is dat geen scheldwoord? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 december 2020 Delen Geplaatst: 26 december 2020 Op 12-12-2020 at 14:29 zei Kolino: ik mis klootzakken, of is dat geen scheldwoord? “Doe d’r een touwtje om, dan heb je broodzakken” zei mn opa altijd als ik iemand vroeger voor *konijnenkeutel*(ken) uitmaakte 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.