BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei Evee: Haha nee hoor het valt best mee 🙂 Af en toe doet er eens wat op. Maar bijvoorbeeld ook in pb-tjes naar leden onder elkaar werkt het scheldwoorden filter. Daar is het vaak harder nodig dan op het forum. Ah ik snap het. Ik heb trouwens een mooie scheldwoorden lijst voor je evee. https://nl.m.wiktionary.org/wiki/Categorie:Scheldwoord_in_het_Nederlands Misschien staan daar nog woorden tussen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei itsmePluis: kan jij als beheerder ook in de pb-tjes kijken? Ja, dat zou kunnen. Alleen doe ik dat nooit omdat ik dat een privacy overtreding vind. Maar als er een keer echt iets zou spelen, kan het wel. Je kan pb-tjes wel rapporteren, net zoals forumberichten. En dan komen ze wel bij ons uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 1 minuut geleden zei BunnieHop: Ah ik snap het. Ik heb trouwens een mooie scheldwoorden lijst voor je evee. https://nl.m.wiktionary.org/wiki/Categorie:Scheldwoord_in_het_Nederlands Misschien staan daar nog woorden tussen! Bedankt. Hoewel er daar ook heel wat tussen staan die toch niet echt veel gebruikt zijn volgens mij. bedrijfspoedel?! 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 2 minuten geleden zei BunnieHop: Ah ik snap het. Ik heb trouwens een mooie scheldwoorden lijst voor je evee. https://nl.m.wiktionary.org/wiki/Categorie:Scheldwoord_in_het_Nederlands Misschien staan daar nog woorden tussen! kamelenneuker, ik ga stuk 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 1 minuut geleden zei Evee: Bedankt. Hoewel er daar ook heel wat tussen staan die toch niet echt veel gebruikt zijn volgens mij. bedrijfspoedel?! 😅 Ja, er staan hele vreemde tussen xD 1 minuut geleden zei itsmePluis: kamelenneuker, ik ga stuk 🤣 Oke, die is wel erg lachwekkend ja :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 ik had laatst een nieuw scheldwoord 'trektor' een soort kruising tussen een trekker en een tractor, maar als je doordenkt klinkt hij toch een beetje gek... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 2 minuten geleden zei itsmePluis: ik had laatst een nieuw scheldwoord 'trektor' een soort kruising tussen een trekker en een tractor, maar als je doordenkt klinkt hij toch een beetje gek... Een beetje wel ja, maar ik denk dat het voor de meesten wel meevalt hoor, haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 haha, zo leuk. vooral die bedrijfspoedel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Of deze? Geitendekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Shitzu mag hier dus wel, maar op Engelstalige fora krijg ik het niet voor elkaar en wordt het gewoon geweigerd met de boodschap dat je niet mag vloeken! 😁 Toegegeven dat die beestjes een vloek zijn voor iedereen die het goed voorheeft met gezonde hondenrassen, maar ja, ze is ook maar een in-beslagname-hondje dat is blijven hangen bij ons en daar ben ik toch blij om. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Flapdrol, zakkenwasser, etterbak, schlemiel, *punkhaar-pluiskonijn*, netenkop, paardenlul, hondenlul, stinkerd, *brokjes verorberaar*. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ik gooi er even wat Engelse in, misschien had je daar nog niet aan gedacht. *bosvrucht* *vinnige voedster* Dick Asshole Shit Cunt Edit: ik probeer er nu achter te komen wat je logica is voor welk scheldwoord waarin veranderd, maar daar ben ik nog niet helemaal achter 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Nee daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Er is geen logica overigens hoor, ze zijn gewoon naar willekeurige andere woorden veranderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Kankerlijer Tyfuszooi Domme doos 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *bosvrucht* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 haha jullie weten meer scheldwoorden dan ik 😉 Heb de lijst weer aangevuld. Hij werkt niet met terugwerkende kracht dus als je wil weten in wat iets veranderd is moet je het nog een keer typen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *overvliegende roofvogel* *pantoffeldiertjes* Domme doos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ja die laatste vond ik wel meevallen qua scheldwoorden, dus die had ik niet toegevoegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Effe kijken of die werkt.. Geitendekker En deze twee? schapen*rode rotshaas* Klotenklapper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *krulspinazie* *bosvrucht* *huppend* *pom-pom* *madeliefje* *bunnyflop* Godver *knuffel mij* God*knuffel mij* *rioe-kioe konijn* 🙊 Haha, wat is een rioe-kioe konijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *rioe-kioe konijn* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Wat doet het filter bij samengestelde scheldwoorden? Zoals Godverdeklotekuttyfushoer? O jee, ik hoop dat het werkt😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zo jammer ... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Kolere dit topic is grappig 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 15 minuten geleden zei Marjoleink: Wat doet het filter bij samengestelde scheldwoorden? Zoals Godverdeklotekuttyfushoer? O jee, ik hoop dat het werkt😂 haha ik kan wel instellen dat hij gedeeltelijke woorden ook vervangt, maar dan heb je kans dat hij dat ook doet bij woorden waar het niet bij nodig is, dan krijg je helemaal rare dingen 😉 Ik heb dat dus maar bij een paar woorden ingevuld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.