Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ik heb het scheldwoordenfilter op de website aangepast, als je nu vloekt komen er alternatieven in beeld. Dat was voorheen enkele sterretjes. Maar nu zijn het vervangende woorden tussen sterretjes. Mocht je het willen uittesten, ga je gang in dit topic. Dan weet ik gelijk welke scheldwoorden er nog niet in het filter staan 😉 Alleen hier he? Niet elkaar gaan uitschelden op de rest van het forum. Dat is nou juist niet de bedoeling! Leuke suggesties voor "lieve scheldwoorden" zijn ook welkom! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Had ooit bijna tijdens de judoles van de kleintjes tot 8 jaar het k.. woord gebruikt. Veranderde het halverwege naar 'kup a soup'. :') 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Haha leuk 😂 ik ben niet zo creatief met scheldwoorden. *krulspinazie* *bosvrucht* 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ik vind ze eigenlijk nog best wel wat hebben hoor @IreneM. Is wel handig voor die kleine hier, haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ach jij, konijnenkeutel... Zie, het werkt niet 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei BunnieHop: Ik vind ze eigenlijk nog best wel wat hebben hoor @IreneM. Is wel handig voor die kleine hier, haha. Irene had twee scheldwoorden getypt die automatisch vervangen zijn 😉 twee van de meest gebruikte waren het wel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KonijnStar Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *krulspinazie* tyfus *madeliefje* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei Koosje: Ach jij, konijnenkeutel... Zie, het werkt niet 😅 Konijnenkeutel staat er bij als alternatief. Maar ja, met wat moet je schelden wil het in konijnenkeutel veranderen? 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei Evee: Irene had twee scheldwoorden getypt die automatisch vervangen zijn 😉 twee van de meest gebruikte waren het wel. Dan zijn ze nog steeds leuk, en is het een geniaal filter! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 2 minuten geleden zei KonijnStar: *krulspinazie* tyfus *madeliefje* die miste ik nog! *bunnyflop* bij deze 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Even wat proberen. Kanker Kutzooi Hoerenzoon *bosvrucht* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Kanker heb ik niet vervangen, omdat het ook bij konijnen voor kan komen. Het is niet handig dat het dan elke keer vervangen is. De tweede en dere zou hij moeten pakken, die staan er niet in z'n totaal in, maar het eerste deel wel. Ga ik gelijk even naar kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KonijnStar Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 *bosvrucht* *konijnenpluisje* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 2 minuten geleden zei Evee: Kanker heb ik niet vervangen, omdat het ook bij konijnen voor kan komen. Het is niet handig dat het dan elke keer vervangen is. De tweede en dere zou hij moeten pakken, die staan er niet in z'n totaal in, maar het eerste deel wel. Ga ik gelijk even naar kijken. Ah oke! Hoop trouwens niet dat ik iemand beledigt heb, dat is niet mijn bedoeling uiteraard. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 godverdomme Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 1 minuut geleden zei itsmePluis: godverdomme Die stond er ook gedeeltelijk in maar dat pakt hij blijkbaar niet goed. Handig zo een test topic. Bij deze heb ik die ook vervangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 god*knuffel mij* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 2 minuten geleden zei BunnieHop: Ah oke! Hoop trouwens niet dat ik iemand beledigt heb, dat is niet mijn bedoeling uiteraard. Dat denk ik niet, ik vroeg in het algemeen om scheldwoorden. Ik vond het namelijk best lastig om het filter te vullen. Ik ben niet zo creatief in de woorden die ik gebruik zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 @Evee, wordt er trouwens zoveel gescheld hier dat je daarvoor een filter nodig hebt? Heb het nog nergens gezien namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 1 minuut geleden zei BunnieHop: @Evee, wordt er trouwens zoveel gescheld hier dat je daarvoor een filter nodig hebt? Heb het nog nergens gezien namelijk. ik moet zeggen dat dat mij idd ook heel erg meevalt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei BunnieHop: @Evee, wordt er trouwens zoveel gescheld hier dat je daarvoor een filter nodig hebt? Heb het nog nergens gezien namelijk. Met vlagen. Het valt gelukkig mee hoor. En het is waarschijnlijk niet opgevallen omdat het bij heel wat woorden al automatisch *** werd tot nu toe 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei Evee: Met vlagen. Het valt gelukkig mee hoor. En het is waarschijnlijk niet opgevallen omdat het bij heel wat woorden al automatisch *** werd tot nu toe 😉 Zelfs de sterretjes heb ik niet gezien hoor. Misschien kijk ik in de verkeerde forums 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei BunnieHop: Zelfs de sterretjes heb ik niet gezien hoor. Misschien kijk ik in de verkeerde forums 😉 *fora, sorry maar dan kan ik iig zeggen dat ik iets aan nederlands heb gedaan 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Haha nee hoor het valt best mee 🙂 Af en toe doet er eens wat op. Maar bijvoorbeeld ook in pb-tjes naar leden onder elkaar werkt het scheldwoorden filter. Daar is het vaak harder nodig dan op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Zojuist zei Evee: Haha nee hoor het valt best mee 🙂 Af en toe doet er eens wat op. Maar bijvoorbeeld ook in pb-tjes naar leden onder elkaar werkt het scheldwoorden filter. Daar is het vaak harder nodig dan op het forum. kan jij als beheerder ook in de pb-tjes kijken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.