Spring naar bijdragen
Evee

Scheldwoorden filter

Recommended Posts

Ik heb het scheldwoordenfilter op de website aangepast, als je nu vloekt komen er alternatieven in beeld. Dat was voorheen enkele sterretjes. Maar nu zijn het vervangende woorden tussen sterretjes. 

Mocht je het willen uittesten, ga je gang in dit topic. Dan weet ik gelijk welke scheldwoorden er nog niet in het filter staan 😉 

Alleen hier he? Niet elkaar gaan uitschelden op de rest van het forum. Dat is nou juist niet de bedoeling! Leuke suggesties voor "lieve scheldwoorden" zijn ook welkom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei BunnieHop:

Ik vind ze eigenlijk nog best wel wat hebben hoor @IreneM.

Is wel handig voor die kleine hier, haha.

Irene had twee scheldwoorden getypt die automatisch vervangen zijn 😉 twee van de meest gebruikte waren het wel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Koosje:

Ach jij, konijnenkeutel...

Zie, het werkt niet 😅

Konijnenkeutel staat er bij als alternatief. Maar ja, met wat moet je schelden wil het in konijnenkeutel veranderen? 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Evee:

Irene had twee scheldwoorden getypt die automatisch vervangen zijn 😉 twee van de meest gebruikte waren het wel. 

Dan zijn ze nog steeds leuk, en is het een geniaal filter! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei KonijnStar:

*krulspinazie*

tyfus

*madeliefje*

die miste ik nog! *bunnyflop* bij deze 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kanker heb ik niet vervangen, omdat het ook bij konijnen voor kan komen. Het is niet handig dat het dan elke keer vervangen is. De tweede en dere zou hij moeten pakken, die staan er niet in z'n totaal in, maar het eerste deel wel. Ga ik gelijk even naar kijken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Evee:

Kanker heb ik niet vervangen, omdat het ook bij konijnen voor kan komen. Het is niet handig dat het dan elke keer vervangen is. De tweede en dere zou hij moeten pakken, die staan er niet in z'n totaal in, maar het eerste deel wel. Ga ik gelijk even naar kijken. 

Ah oke!

Hoop trouwens niet dat ik iemand beledigt heb, dat is niet mijn bedoeling uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei itsmePluis:

godverdomme

Die stond er ook gedeeltelijk in maar dat pakt hij blijkbaar niet goed. Handig zo een test topic. Bij deze heb ik die ook vervangen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei BunnieHop:

Ah oke!

Hoop trouwens niet dat ik iemand beledigt heb, dat is niet mijn bedoeling uiteraard.

Dat denk ik niet, ik vroeg in het algemeen om scheldwoorden. Ik vond het namelijk best lastig om het filter te vullen. Ik ben niet zo creatief in de woorden die ik gebruik zelf. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei BunnieHop:

@Evee, wordt er trouwens zoveel gescheld hier dat je daarvoor een filter nodig hebt?

Heb het nog nergens gezien namelijk.

ik moet zeggen dat dat mij idd ook heel erg meevalt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei BunnieHop:

@Evee, wordt er trouwens zoveel gescheld hier dat je daarvoor een filter nodig hebt?

Heb het nog nergens gezien namelijk.

Met vlagen. Het valt gelukkig mee hoor. En het is waarschijnlijk niet opgevallen omdat het bij heel wat woorden al automatisch *** werd tot nu toe 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Evee:

Met vlagen. Het valt gelukkig mee hoor. En het is waarschijnlijk niet opgevallen omdat het bij heel wat woorden al automatisch *** werd tot nu toe 😉 

Zelfs de sterretjes heb ik niet gezien hoor.

Misschien kijk ik in de verkeerde forums 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei BunnieHop:

Zelfs de sterretjes heb ik niet gezien hoor.

Misschien kijk ik in de verkeerde forums 😉

*fora, sorry maar dan kan ik iig zeggen dat ik iets aan nederlands heb gedaan 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha nee hoor het valt best mee 🙂 Af en toe doet er eens wat op. Maar bijvoorbeeld ook in pb-tjes naar leden onder elkaar werkt het scheldwoorden filter. Daar is het vaak harder nodig dan op het forum. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Evee:

Haha nee hoor het valt best mee 🙂 Af en toe doet er eens wat op. Maar bijvoorbeeld ook in pb-tjes naar leden onder elkaar werkt het scheldwoorden filter. Daar is het vaak harder nodig dan op het forum. 

kan jij als beheerder ook in de pb-tjes kijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites