Ga naar inhoud

Scheldwoorden filter

Evee

Aanbevolen berichten

Ik heb het scheldwoordenfilter op de website aangepast, als je nu vloekt komen er alternatieven in beeld. Dat was voorheen enkele sterretjes. Maar nu zijn het vervangende woorden tussen sterretjes. 

Mocht je het willen uittesten, ga je gang in dit topic. Dan weet ik gelijk welke scheldwoorden er nog niet in het filter staan 😉 

Alleen hier he? Niet elkaar gaan uitschelden op de rest van het forum. Dat is nou juist niet de bedoeling! Leuke suggesties voor "lieve scheldwoorden" zijn ook welkom!

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanker heb ik niet vervangen, omdat het ook bij konijnen voor kan komen. Het is niet handig dat het dan elke keer vervangen is. De tweede en dere zou hij moeten pakken, die staan er niet in z'n totaal in, maar het eerste deel wel. Ga ik gelijk even naar kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Evee:

Kanker heb ik niet vervangen, omdat het ook bij konijnen voor kan komen. Het is niet handig dat het dan elke keer vervangen is. De tweede en dere zou hij moeten pakken, die staan er niet in z'n totaal in, maar het eerste deel wel. Ga ik gelijk even naar kijken. 

Ah oke!

Hoop trouwens niet dat ik iemand beledigt heb, dat is niet mijn bedoeling uiteraard.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BunnieHop:

Ah oke!

Hoop trouwens niet dat ik iemand beledigt heb, dat is niet mijn bedoeling uiteraard.

Dat denk ik niet, ik vroeg in het algemeen om scheldwoorden. Ik vond het namelijk best lastig om het filter te vullen. Ik ben niet zo creatief in de woorden die ik gebruik zelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BunnieHop:

@Evee, wordt er trouwens zoveel gescheld hier dat je daarvoor een filter nodig hebt?

Heb het nog nergens gezien namelijk.

Met vlagen. Het valt gelukkig mee hoor. En het is waarschijnlijk niet opgevallen omdat het bij heel wat woorden al automatisch *** werd tot nu toe 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Evee:

Haha nee hoor het valt best mee 🙂 Af en toe doet er eens wat op. Maar bijvoorbeeld ook in pb-tjes naar leden onder elkaar werkt het scheldwoorden filter. Daar is het vaak harder nodig dan op het forum. 

kan jij als beheerder ook in de pb-tjes kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .