Spring naar bijdragen
JacinthaBrehler

Moederdag

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Marjoleink:

Dat klinkt alsof je liever wat meer afstand had gehad.

Het gaat erom dat hij het mooi vindt toch? De rest kijkt maar gewoon de andere kant op.

Had liever een hogere schutting gehad ja, haha.

Het interesseert me ook vrij weinig wat anderen er van vinden.

Heb dat wel met de tijd geleerd 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Ik stel mij nu zo iets voor?

8617e266882896282c6aa305006aabcc.jpg

Zeg @Evee, nu zit ik al vaak te kwijlen bij lieve konijnenfoto's, maar hier ga ik ook van kwijlen hoor! 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Okki:

Zeg @Evee, nu zit ik al vaak te kwijlen bij lieve konijnenfoto's, maar hier ga ik ook van kwijlen hoor! 🤣

haha ja, als je dan een voorbeeld laat zien moet je natuurlijk wel iemand kiezen bij wie zo een kapsel ook echt staat 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moederdag vooruitzicht was dat ik een keer zou kunnen uitslapen (het grut is hier altijd al rond 6 uur wakker 😬

Toen bleek dat mijn man die nacht niet kon slapen, heb ik hem laten liggen. Kon het hem niet aan doen, hij sliep eindelijk 😆 

Maar wel een mooi frutsel werk van mijn peuter en kleuter gekregen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

haha ja, als je dan een voorbeeld laat zien moet je natuurlijk wel iemand kiezen bij wie zo een kapsel ook echt staat 😉 

Ja, bij mijn man gaat dat niks worden helaas...die is op de verkeerde plekken kaal voor zo'n kapsel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb helemaal niks met Moederdag (ik laat mijn moeder liever een keer spontaan weten dat ik haar waardeer dan geforceerd en commercieel) maar konijn Heather dacht daar anders over, die vond het een mooie dag om moeder te worden 😁 

• Vind ik leuk 1
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

in antwerpen vieren wij moederdag in augustus en dan heb ik het wel moeilijk mijn moeder is nu 12 jaar geleden is overleden en we waren nogal close , van haar heb ik die enorme dieren liefde gekregen.

maar wij ( mijn vader en ik ) gaven haar altijd rozen  , ze was en enorm van rozen en ze had als hobby verschillende rozen soorten te kweken/groeien/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dollie:

Ik heb helemaal niks met Moederdag (ik laat mijn moeder liever een keer spontaan weten dat ik haar waardeer dan geforceerd en commercieel) maar konijn Heather dacht daar anders over, die vond het een mooie dag om moeder te worden 😁 

Haha  timing

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop Ik vind dat kapsel juist ook enorm stoer hoor!! En wat @Evee al zegt iedereen heeft van die fases toch..?

Ik kom uit 1985 dus ben opgegroeid in de 90’s.... Gabberrrrrrr!!!!! Hahahaha 🤣

Helaas nooit geld gehad voor een Aussie of Nike Air Max of een Energie-spijkerbroek maar ik had wél het pispot kapsel met opgeschoren zijkant (wel heel subtiel toen nog, denk hooguit 16mm 😶) en strak naar achter gekamde en met gel vastgelegde ‘rest van het kapsel’, goedkopere trainingsjacks op m’n spijkerbroek en gympen van een merk waar het Nike logo op z’n kop op stond en iedereen dacht dat dat ze echt waren 😎

Later vooral veel kleuren in m’n haar gesmeerd, wenkbrauw piercing gehad (2x), m’n haar steeds korter geknipt en ik ben blij met hoe ik er uit zie. Ik heb geen specifieke kledingstijl > ik pas m’n kleding aan met hoe ik me voel. Bevalt prima.

(Lekker off topic trouwens, kunnen we hier geen nieuw draadje van maken...? Iemand...? 😇🥺)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JacinthaBrehler

Ik spaarde zelf voor mijn kleren (werkte al vanaf mijn 14e).

Leger broeken heel simpel van de legerdump, en Nike Air Max in de aanbieding, haha.

Enigste dure wat ik kocht was een shirtje van Dominator en mijn bomberjack.

Piercings ben ik begonnen met een neus piercing, en een kinpiercing (zijn er ondertussen uit) en heb nu een aantal voor in de plaats laten zetten haha.

Een opscheer durf ik zelf niet, maar laat binnenkort mijn haren wel een stuk korter knippen (doe ik zodra ik vind dat ik dun genoeg ben, anders vind ik het niet mooi bij mezelf).

Ik ben nog steeds wel redelijk alternatief, maar ben niet meer zo overdreven als vroeger.

Koop nu ook meer basic kleren, inderdaad waar ik me goed bij voel en die ook passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites