Spring naar bijdragen
Mira11

Mijn lieve lieve Maurits.

Recommended Posts

Altijd liep je vrolijk door het verblijf. Terwijl je dat deed babbelde je er (in caviataal) flink op los. 

Toen je bij me kwam was je ondervoed, zat je onder de luis en miste je de ondertandjes. Je kwam er weer bovenop. Elke 4 weken moesten je boventandjes geslepen worden. Bij de dierenkliniek had je alle harten gestolen. 

Je was erg close met je vriendinnetje Loulou. Jullie aten vaak samen en lagen lekker samen in de slaapzak. 

Je was erg grappig en regelmatig moest ik om je lachen.

Je werd ziek en de dierenarts constateerde een longontsteking. Ondanks de behandeling heb je het niet gered. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en je zachte karakter. Ik ben dankbaar voor de tijd die we samen hebben gehad. Je was een lichtpunt in mijn leven en dat ben je nog steeds. Rust zacht lief vriendje. ❤

IMG-20200429-WA0002.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat ik even geen andere screenshot foto voorhanden had komt er nu alsnog een thuisfoto van Maurits. 

Gezellig samen op de bank lekker witlof eten. 

IMG-20200509-WA0000.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wat een schatje, en wat supergoed van je dat je hem er zo bovenop hebt geholpen. ik wens je veel sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites