mammafelina Geplaatst: 8 mei 2020 Delen Geplaatst: 8 mei 2020 Voor Fluffy heb ik een panelen ren in de tuin. Er zit een net bij om hem af te dekken, maar tot nu toe is het mij nog niet gelukt om de ren precies zo in vorm te zetten dat het net goed past. Dus hebben jullie misschien tips of ideeën om een panelen ren af te dekken? Groetjes, Marjolein en Fluffy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 8 mei 2020 Delen Geplaatst: 8 mei 2020 Ik weet wat je bedoelt. Ik had vroeger een aanhangernet er overheen. Bij de bouwmarkten zijn die duur, maar soms verkoopt de Action ze ook. Of je zou kunnen kijken voor een overdekte, eventueel opvouwbare ren, die zijn wat steviger dan een panelenren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 9 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2020 Dank je wel. Ik ga eens kijken of ik voor een redelijke prijs een aanhangernet kan bemachtigen, anders op zoek naar een andere ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 mei 2020 Delen Geplaatst: 9 mei 2020 1 uur geleden zei mammafelina: Dank je wel. Ik ga eens kijken of ik voor een redelijke prijs een aanhangernet kan bemachtigen, anders op zoek naar een andere ren. Vijvernetten (stevige) kun je ook kiezen en ik denk dat de mazen daarvan misschien wat kleiner zijn. Minder kans dat er een konijn in klem komt te zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 mei 2020 Delen Geplaatst: 9 mei 2020 Ik zou er eerder panelen van een simpele panelenren over leggen, en die vastmaken met bijvoorbeeld karabijnhaken. Dan heb je veel minder kans dat een konijn ontsnapt of dat er een indringer in de ren komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten