Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Lienappelsien:

@Pablo&Lola dat wordt dus een stuk minder donker dan het nu tijdelijk is. 

Wel apart die zebrastreepjes. Komt dat door een soort gebroken korstjes?

Jaa, wordt een stuk lichter hoor! Na de nabehandeling wel weer ietsje donkerder, maar niet zo donker en aanwezig als het net na de behandeling is (gelukkig). En het zijn inderdaad een soort van gebroken korstjes, die heeeeul langzaam en niet-symmetrisch loslaten. 😜

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

Zojuist zei Pablo&Lola:

Haha ja, dikke schuurborstel ofzo, maar niet zo’n goed plan, want dat zit ik straks met @JokeC-wenkbrauwen. Moet jij je eyeliner nog nabehandelen?

Ik vind van niet, maar dat kun je zelf niet super goed zien. Ik ga braaf naar de afspraak en hoop dat het meevalt 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Eefje:

Ik vind van niet, maar dat kun je zelf niet super goed zien. Ik ga braaf naar de afspraak en hoop dat het meevalt 😅

Ahhh, hoop dat het niet zo pijnlijk is, de tweede keer. 😬 Wanneer mag je?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Pablo&Lola:

Ahhh, hoop dat het niet zo pijnlijk is, de tweede keer. 😬 Wanneer mag je?

14 mei! Ik ga gewoon heel veel pijnstillers nemen van tevoren (wordt afgeraden maar i doooont care ) en mijn botox zit er dan nog goed in, dus hopelijk kan er dan geen migraine in schieten. Houd je toch ook geen rekening mee dat je moet zorgen dat je botox werkt om geen migraine aanval te krijgen van eyeliner 😵

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 hours ago zei JokeC:

Hihi, ik heb nog steeds maar anderhalve wenkbrauw, rare korte stoppeltjes op mijn gehavende kant die niet erg hard hun best doen om te groeien. Eerst werd het nog een beetje aan het zicht onttrokken door de zwelling,  regenboogkleuren van de bloeduitstorting en de aandacht trekkende dikke schaafwond. Maar nu is het nog maar een klein beetje gezwollen en de regenboogkleuren zijn naar beneden gezakt. Schaafwond is zo goed als genezen, nog een beetje roze door de nieuwe huid. Ik kan nu wel weer onder de mensen komen buiten (1,5 m afstand natuurlijk) zonder dat ik me zorgen hoef te maken over eventuele insinuaties. Die rotzakjes van 12-jarigen van ons hadden de dag na mijn escapade bijna een excursie voor hun vriendjes georganiseerd om dit letsel te aanschouwen. Gelukkig waren ze weer eens zo enthousiast over hun plannetje dat ze het gelijk maar even aan het hele gezin mededeelden, zodat we het nog konden verijdelen. Oelewappertjes, haha. 

Wat een boevenidee, alleen de uitvoering was niet helemaal zo handig. 😂

Ik hoop dat het snel allemaal weer terug groeit. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .