Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

Komt vast wel goed, hoop ik. En vergaderen deed ik toch al zonder beeld (kun je tenminste andere dingen doen als het niet interessant is en er kan niemand door het beeld lopen). 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

Beterschap!  @JokeC Hoop niet dat ze nu denken dat je mishandeld bent door je man. Toen ik jaaaaren geleden een ongeluk had gehad en was aangereden door een vrachtwagen had ik een opgezet voorhoofd. Een dicht oog en blauw paars en alle kleuren van de regenboog. Ik schaamde me dood op straat. Vooral hoofd gebogen met hoodie op haha. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ai, dat is nog best link met borden van de trap af in een huis met speelgoed 🙈 je hebt nog mazzel dat je niet in de glasscherven bent terechtgekomen. Wat naar van je oog/ wenkbrauw, hopelijk geneest het snel!

Wel een goede eye-opener (sorry voor de woordkeuze 😂) voor de kinderen om hun troep op te ruimen 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 hours ago zei Pablo&Lola:

Heb je andere helft van je wenkbrauw wel netjes ingelijst, of hangt ie niet meer aan de muur? 

Onze achtjarige was helemaal geïntrigeerd door het gebeuren met "zoveel bloed" dat langs mijn gezicht liep (viel best mee, maar het ziet er natuurlijk niet geruststellend uit als een ouder er ietwat gehavend uitziet) en ging even later gewapend met vergrootglas en bakje aan het werk om te controleren op de muur of er geen hersens achtergebleven waren. Niet zoeken naar een halve wenkbrauw, maar naar stukjes van mijn hersens, want "die moesten wel snel terug anders gingen ze dood". Gelukkig heeft ze geen hersens gevonden anders hadden we een probleem gehad natuurlijk. Ze was er zelf ook wel opgelucht door, ging huppelend weer verder met spelen. 

• Haha 7
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago zei Koosje:

Argghh, vrouwen.. Soms zitten er ook wel onhandige exemplaren bij.

Onhandig? Twaalf soepborden zijn nog heel, hoor! Evenwichtskunstenaar noem ik mijzelf. Als die muur er niet gestaan had, was er niets aan de hand geweest. 😜

• Haha 5
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, mijn halve wenkbrauw is weg, heel raar gezicht, want ik heb donkere wenkbrauwen, maar gelukkig wordt de aandacht nu nog naar het dikke pimpelpaarse geelblauwe half dichte oog en de grote schaafwond getrokken. Je kunt maar ergens voordeel van hebben. 🙂 Komt wel goed, de wond trekt een beetje en ik moet telkens mijn oog afvegen, voor de rest heb ik nergens last van. 😎

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago zei JokeC:

Nee, mijn halve wenkbrauw is weg, heel raar gezicht, want ik heb donkere wenkbrauwen, maar gelukkig wordt de aandacht nu nog naar het dikke pimpelpaarse geelblauwe half dichte oog en de grote schaafwond getrokken. Je kunt maar ergens voordeel van hebben. 🙂 Komt wel goed, de wond trekt een beetje en ik moet telkens mijn oog afvegen, voor de rest heb ik nergens last van. 😎

Dat is nog eens een lekkere positieve kijk op de dingen. 😄

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Mijn SPMU wenkbrauwen zijn aan het ‘afbrokkelen’. Hoort erbij, maar het jeukt zooo. @Eefje Jeukte het bij jou ook zo? Ze zien er ook echt niet uit nu. Zebrawenkbrauwen, zoals mijn vriend ze noemt.

Ja klopt, oogleden zijn zo mogelijk nog vervelender wat jeuk betreft maar dat genas wel veel sneller!

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Hoe is het met jouw wenkbrauw, @JokeC?

Hihi, ik heb nog steeds maar anderhalve wenkbrauw, rare korte stoppeltjes op mijn gehavende kant die niet erg hard hun best doen om te groeien. Eerst werd het nog een beetje aan het zicht onttrokken door de zwelling,  regenboogkleuren van de bloeduitstorting en de aandacht trekkende dikke schaafwond. Maar nu is het nog maar een klein beetje gezwollen en de regenboogkleuren zijn naar beneden gezakt. Schaafwond is zo goed als genezen, nog een beetje roze door de nieuwe huid. Ik kan nu wel weer onder de mensen komen buiten (1,5 m afstand natuurlijk) zonder dat ik me zorgen hoef te maken over eventuele insinuaties. Die rotzakjes van 12-jarigen van ons hadden de dag na mijn escapade bijna een excursie voor hun vriendjes georganiseerd om dit letsel te aanschouwen. Gelukkig waren ze weer eens zo enthousiast over hun plannetje dat ze het gelijk maar even aan het hele gezin mededeelden, zodat we het nog konden verijdelen. Oelewappertjes, haha. 

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden zei IreneM:

Genezende tattoos jeuken eigenlijk altijd, zal bij wenkbrauwen ook wel zo zijn. Foto van je zebra's? 😬

Gelaserde tattoos ook. 😆

Maar dit is hoe m’n wenkbrauwen er nu uitzien. Aan de neuskant (hoe noem je de voorkant van een wenkbrauw?) is er al een stukje af, dus daar zie je al een beetje het ‘eindresultaat’. Verder is het chaos, haha.

14A26219-4B08-4493-930E-5ABA91D53B85.jpeg.dbcaccd512d5aab7d6bbd8f689a4abb3.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .