Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

• Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

Bedankt voor de complimentjes 😄 😘 jullie zijn lief!

Het was ook wel nodig, mijn haar werd dunner en de onderkant had ook echt wel gespleten puntjes inmiddels. En de laatste tijd zijn er zo weinig redenen / dingen om nog voor "op te doffen" dat een kappersbezoek gewoon weer als een uitje voelt. 

Ik bedoel, dat ik make-up loos in een spijkerbroek en hoodie in de loods loop is lekker comfortabel, maar ik mis het wel een beetje om op stap te gaan en leuk aan te kleden. Ik ben daarin niet echt een meisje-meisje maar dat wil ook niet zeggen dat ik het nooit leuk vind. 

• Vind ik leuk 3
  • Mee eens! 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.

Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):

5D54C007-12C7-4AFF-A166-02E96DC3D6B1.thumb.jpeg.e47915ac38a0667dcc49cf7675388394.jpeg

Na:

08405912-E61B-41DA-8F10-460E36435FA6.thumb.jpeg.02011420c8ee4240d166eab6f5991a04.jpeg

Kleur en vorm vervagen nog. Het moet nu eerst 6 weken genezen, dan nabehandeling en dan hopelijk heel lang helemaal niks meer hoeven doen aan mijn wenkbrauwen. 🥳

• Vind ik leuk 7
Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden zei Eefje:

Mooi! Het vervaagt inderdaad flink, nu oogt het heftig, maar straks heel mooi! Goede vorm zo, super zeg! Schaduweffect?

Jaa, poedereffect/schaduweffect, hoe je het ook wil noemen. 😉 Ben inderdaad echt heel blij met de vorm! Het trekt nu wel behoorlijk en het is best wel gezwollen.

14 minuten geleden zei Lienappelsien:

Maar groeien die plukjes dan niet gewoon terug? 

Jawel, maar dan heb ik in ieder geval wel een goede vorm die ik kan gebruiken bij het epileren (en ik hoef als het goed is niks meer bij te tekenen/in te kleuren). 🙂

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei JokeC:

Ik vond je al echt mooi ogen "met plukjes" 😉 Fijn dat je er nu dan een flinke tijd vanaf bent. 

De Voor-foto doet geen recht aan hoe dramatisch de situatie was (ik kreeg ze niet scherp op de foto), maar bedankt! 😄

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Mira11:

Ik vind je wenkbrauwen ook echt mooi "voor" @Pablo&Lola

Als je er zelf niet tevreden mee bent heb je daar niet zoveel aan maar ik wilde het toch even melden. 🙂

Ah lief, dank je. Het ging mij met name ook om de symmetrie, die was echt ver te zoeken. De ene wenkbrauw leek wel 10km hoger dan de andere wenkbrauw, waardoor de ene helft van mijn gezicht een vriendelijke uitdrukking had, maar de andere helft boos (dat zie je op de foto niet zo, maar geloof me). Nu is het mooi gelijk getrokken, met mijn vriendelijke wenkbrauw als voorbeeld. Dan lijk ik in ieder geval een aardig persoon. 😅

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenwicht, maar vanwege de stapel borden kon ik geen hand uitsteken om te voorkomen dat ik tegen de muur kwam -> kgggggg..... met de zijkant van mijn gezicht langs de muur geschampt. Borden waren heel gebleven, maar mijn gezicht niet. Mijn halve wenkbrauw was eraf geschuurd en ik heb een grote schaafwond en bult aan de zijkant van mijn gezicht. Vanmorgen hoefde ik geen make up op, want mijn ene oog was helemaal omgeven door een prachtige paarsrode bloeduitstorting en is flink kleiner dan normaal! Mohammed Ali zag er beter uit na een fikse bokswedstrijd, hoor. Nou ja, die bloeduitstorting zal binnen een paar dagen wel wegtrekken en de schaafwond is ook netjes droog. Die halve wenkbrauw is wel een raar gezicht, hopelijk komt het goed, want zo'n pijnlijke behandeling als jullie hebben ondergaan, zie ik niet echt zitten. 

• Verdrietig 12
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jeetje, dat is nogal wat. Die wenkbrauw trekt wel weer bij denk ik. Je zult misschien een paar dagen rare blikken krijgen, meer vanwege je blauwe oog dan vanwege de halve wenkbrauw. Gewoon zeggen dat die ander er nog erger aan toe is.

Sterkte!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .