Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

• Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

Op 30-1-2021 at 22:28 zei JacB:

Mn hanenkam was wel beetje uitgezakt; had een ijsmuts op gehad 😆

Kun je nagaan: zelfs als het uitgezakt is, zit het nog leuk. 🙂  Dat is altijd wel "vervelend" vind ik, dat je hele kapsel naar de knoppen kan gaan door een muts of capuchon. Platte krullen of een platte kuif haalt toch de allure van de verschijning wat naar beneden. 😁

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weken later...
Op 2-2-2021 at 18:34 zei Eefje:

Mijn haar is altijd plat. Na een muts zelfs nog erger, alsof het aan mijn hoofd zit gelijmd

Ik kreeg een filmpje doorgestuurd van een jongedame die haar haar plat tegen haar hoofd had gelijmd met "Gorilla Glue". Er moest een plastisch chirurg aan te pas komen om het arme wicht te redden, want die lijm was met geen mogelijkheid meer uit haar haar te krijgen en het in een paardenstaart strakgetrokken geplakte haar trok keihard aan haar hoofdhuid. Deze lijm was dus duidelijk niet de juiste lijm om zoiets te doen, want blijkbaar wordt dat plakken wel vaker gedaan. 😲 Ik heb weer heel wat bijgeleerd waar ik zelf niet snel opgekomen zou zijn. 😉 

• Haha 1
  • Verward 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

@JokeC ze had geen haarlak meer en daarom lijm gebruikt had ik begrepen. En ze wil de fabrikant (uiteraard) aanklagen omdat er niet op de verpakking stond dat het niet in je haar gesmeerd dient te worden. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden zei JacB:

@JokeC ze had geen haarlak meer en daarom lijm gebruikt had ik begrepen. En ze wil de fabrikant (uiteraard) aanklagen omdat er niet op de verpakking stond dat het niet in je haar gesmeerd dient te worden. 

Aha, net zoiets als dat er op de gebruiksaanwijzing van de magnetron moest staan dat je er geen huisdieren in moest stoppen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago zei JokeC:

Aha, net zoiets als dat er op de gebruiksaanwijzing van de magnetron moest staan dat je er geen huisdieren in moest stoppen!

En je kleding er niet in mag drogen, dat las ik in die van ons 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Ik ben vanmorgen eindelijk weer bij de kapper geweest! Viel nog mee wat er af moest. Gooi er zelf wel nog een potje verf tegenaan, anders moest ik nog een maand wachten.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Ik had besloten maar een stuk van mijn eigen haar af te knippen. Had hele droge punten en het zat gewoon niet meer. Maar geen zin in kapper gehad als die überhaupt nog open zijn. En ook geen zin om 23 euro te betalen voor wat droge punten. Maar het is best gelukt. Heb ook golvend haar dus dan zie je toch al niet snel wanneer het niet helemaal goed geknipt is. Scheelt weer. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...
41 minuten geleden zei Evee:

Straks eindelijk weer een keer naar de kapper 😄 Februari 2020 was de laatste keer, meer dan een jaar geleden dus. 

Grappig, ik mag vandaag eindelijk ook weer naar de kapper. Ik ging voor het laatst in november 2020. 
Ik dacht dat dat al lang geleden was maar jij wint het! 😉

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha inderdaad! Ik ben pas geweest, laatste keer daarvoor was mei 2020. Dat wil ik toch niet nog een keer, ik schaamde me echt voor de toestand van mijn haar. Geniet ervan @Evee! Hele ervaring na al die tijd 😉.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Veel plezier @Evee!

Mijn wenkbrauwen gaan vandaag ook naar de kapper. 🤗

Je had ons nog een foto beloofd van je wenkbrauwen situatie nu!

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .