Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

• Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

De kinderen gebruiken hier alleen maar een misprijzende naam "pffff, baby-sprietjes". En dat snap ik, veel hummeltjes die eigenlijk niet genoeg haar hebben, krijgen dan zo'n staartje met drie haartjes op hun hoofdje. Wat ik dan nog wel iets minder erg vind dan een diadeem op een bijna kaal bolletje. 

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Ik heb super dun fluthaar, dat zie je meteen als het niet goed geknipt is, zelfs te dun voor laagjes, daar heb ik niet genoeg haar voor 😒. Je hebt wel van die apparaatjes waar je een pluk haar doorheen kunt halen die dan de dode punten afsnijdt, misschien is dat wat voor de tussentijd.. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zal deze week wel een nieuwe foto maken, hopelijk denk ik er aan dezelfde blouse aan te doen als op de eerdere foto, zodat jullie het kunnen vergelijken haha

Er zijn zeker stiekeme thuiskappers, en die hebben het druk ook. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Lienappelsien:

En ondertussen het virus verder verspreiden. 😏

Inderdaad. Niet goed hoor, ik ga ook zeker geen thuiskapper inhuren. Maar ergens snap ik het wel, ik begreep van mijn kapper dat ze genoeg vergoeding kreeg voor de huur en vaste lasten die doorlopen van haar kapperszaak... maar je hebt ook nog een hypotheek en huishouden te runnen, daar krijgt ze niets voor, dat gaat dus van je spaargeld (of van het inkomen van je partner, als die hopelijk nog wel werk heeft). 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 5-5-2020 at 15:09 zei Evee:

Dit is de lengte van m´n haar nu. En m´n `quarantaine-kapsel" van vandaag haha. 

Resizer_15886841045840.jpg

Sinds februari 2020 niet naar de kapper geweest, dus zo ziet het er nu uit...

Resizer_16117329601870.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een beetje duf hoofd want het was 8 uur sochtends en mn man zat mij uit te lachen want ik probeerde een selfie maar m'n armen waren te kort om m'n haar er goed op te krijgen 😅

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha wel leuk om te zien, die quarantaine kapsels. Ik zal morgen ook eens een foto maken als ik mijn haar gewassen heb, vind het nu te vet 😉 .

Ik heb in september een paar dreadlocks laten zetten en na een week of 6 moet je die week laten bijwerken. Mijn afspraak stond al een beetje te laat, ergens in december, en nu zitten we bijna in februari en is het nog steeds niet bijgewerkt haha. Het ziet er echt niet meer uit, de dreads zijn bobbelig en niet mooi rond en de uitgroei ziet er ook echt niet uit. Durf mijn haar nu bijna niet meer los te doen...😂

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben in september voor het laatst naar de kapper geweest en nu wordt het echt wel weer tijd om de puntjes te knippen. Ik heb halflang haar dus opzich niet erg als ik geen kapper zie maar als het lang geleden is dat de punten geknipt zijn merk ik dat echt wel, dan wordt het droog en veel klitten. Dus m'n man mag het vandaag of morgen knippen haha. Dan knipt hij het maar gewoon recht dus geen laagjes ofzo. Ik doe m'n haar toch nooit los maar altijd op een staart dus opzich zie je er niks van. Als die dooie punten er maar af zijn want daar irriteer ik me vreselijk aan. 

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wauw, @Evee, dat is best wel een stuk langer. Ik zou echt niet een jaar niet naar de kapper kunnen, dan vliegen de dode punten letterlijk om mijn oren. Ik ben gelukkig net voor de kappers moesten sluiten nog geweest en heb er toen meteen 15cm af laten halen, dus ik ben voorlopig nog safe. 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik loop nog niet voor schut ((denk ik). Maar normaal komt mijn haar tot net op mijn oor, en nu kun je nog net mijn oorbel zien. In mijn nek is het veel te lang, en het volume is ook ver te zoeken. Mijn pony heb ik zelf geknipt, maar aan de rest waag ik me maar niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn haar is inmiddels al weer flink gegroeid na de scheerbeurt van mn moeder. Heb nu een heuse hanenkam 🤣

De zijkanten zijn ook niet meer zo goed als kaal, maar weer redelijk goed bedekt. Dus tegen de tijd dat de kapper weer open mag, mag ze mn kapsel weer onder handen nemen 😇

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .