Marjoleink 1630 Geplaatst 24 November 2020 Auteur Share Geplaatst 24 November 2020 Ik ga ook gewoon weer. Ik had zaterdag gewild maar toen voelde ik me niet lekker. Dus nu loop ik nog tot komende zaterdag met een soort vleugeltjes aan de zijkant. Ik heb het wel vorige week geverfd, en dat is wel goed gelukt. Ik vind het alleen niet oranje genoeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 3976 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 8 uur geleden zei Pablo&Lola: Je vlecht kwijt, hahaha. Ik zie al helemaal voor me hoe je die dan op een dag ergens in een stoffig hoekje terugvindt. 🤣 Je vlecht zit nu niet per ongeluk in een envelop voor iemand die een kerstkaart krijgt? Dat zou hilarisch zijn. Hahaha nee hij zat in een envelop met bubbeltjes plastic en lag op tafel, toen kreeg ik meerdere pakketjes via brievenbus post en die verpakkingen bewaar ik altijd dus ik had alles verzameld en opgeborgen 🤦♀️ hij was al geadresseerd en gefrankeerd dus hij kan niet zomaar op de verkeerde plek komen 😁 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2577 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 Staat je inderdaad goed @Dollie Haha ik wilde ook al zeggen: doe je er een kerstkaart bij? Dat zou nog niet eens raar zijn vind ik 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 3976 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 Op zich niet maar denk dat ze het wel een beetje vreemd vinden om een bedankt voor uw steun kerstkaart van een onbekende konijnenstichting te ontvangen 😂 Maaarrrrrr ik ga 'm nu op de bus doen 😁 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ripley 139 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 Ik ben ook al meer dan een jaar niet geweest, haha. Wordt nu echt wel weer eens tijd want het ziet er echt niet uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 824 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 Dat van mij mag ook weer een tandje korter. Het zit nu constant in mijn helm op t werk te prikken 😆 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5797 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 Mijn haar is ook weer aardig gegroeid, als ik de foto zie die ik hier gepost had. Ik ben sinds februari niet naar de kapper geweest 😅 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 507 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 Ik ook niet, maar mijn haar wordt ook niet langer 😢 de dode puntjes blijven helaas wel, die moeten er binnenkort maar eens af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1751 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 (bewerkt) Ik heb de kapper gebeld en ga er vrijdag 10-15 cm af laten knippen. Eindelijk. 25 November 2020 bewerkt door Pablo&Lola Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1375 Geplaatst 25 November 2020 Share Geplaatst 25 November 2020 1 uur geleden zei Pablo&Lola: Ik heb de kapper gebeld en ga er vrijdag 10-15 cm af laten knippen. Eindelijk. 10 tot 15 centimeter..,ik heb hier nog wel een tondeuse 😇 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1233 Geplaatst 28 November 2020 Share Geplaatst 28 November 2020 Mijn huidige kapsel. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ripley 139 Geplaatst 28 November 2020 Share Geplaatst 28 November 2020 Ik ga vanmiddag eindelijk naar de kapper 🙂 De vrouw waar ik de paarden van rijd is ook kapster dus ik heb haar gewoon gevraagd het te doen. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 28 November 2020 Share Geplaatst 28 November 2020 Ik laat mijn haar weer eens een beetje groeien. Nu heb ik dus een tussenkapsel die net niet zit. Ik moet nog even geduld hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ripley 139 Geplaatst 28 November 2020 Share Geplaatst 28 November 2020 Ik heb niet echt een model erin zitten. Ik heb heel steil dun haar, inmiddels ook behoorlijk lang. Daar gaat gewoon 10 cm vanaf dus heel veel is er ook niet te zien straks haha. Vooral voor mezelf fijner want de klitten wordt je echt stapelgek van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 824 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Ik mag over 3 kwartier lekker naar de kapper. Mijn kapsel is ondertussen ook weer uitgelopen tot een regelrechte ramp namelijk 😬 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1233 Geplaatst 20 December 2020 Share Geplaatst 20 December 2020 Ik kan inmiddels bijna een staartje in. Mijn moeder moet aankomende week dus maar weer even met de tondeuse van Yoda en de schaar van Skittles aan de slag om mijn kapsel wat bij te werken 😶😅 Ik moest afgelopen dinsdag naar de kapper. Zul je net zien natuurlijk... en dat was al 4 dagen later dan dat ik normaal ga (normaal iedere 6 weken, maar ze zat vol dus moest ik wachten) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5797 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Haha onze tondeuse gaat inmiddels weer heel de familie rond omdat de kappers gesloten zijn, en veel mensen toch voor de kerst nog hadden willen gaan. Ik ben in februari voor het laatst geweest, ik heb nu wel echt lang haar vind ik zelf. Maar ik heb nu zo iets van ik laat het maar groeien, dan doneer ik het wel weer een keer als alles voorbij is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 3976 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 5 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2460 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Ik wilde net weer een afspraak maken voor bijpunten en verven. Ooh well. Zelf verven dan maar en zo dood zijn de punten ook nog niet, dat is weleens erger 😉. Ben wel erg blij dat de mondhygiënist open blijft, daar ga ik woensdag heen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 507 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Mijn punten zijn gisteren eindelijk weer bijgeknipt, maar gelukkig kan mijn moeder dat gewoon 😂 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JokeC 671 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Dan hebben krullen toch eindelijk eens een voordeel: als je het niet te bont maakt en een beetje met beleid te werk gaat, kun je het gewoon zelf knippen, ziet niemand. 😁 Ik snap niet waarom ik mijn leven lang naar de kapper ben gegaan, had ik toch een aardig spaarcentje aan over kunnen houden, want er hebben maar twee gezinsleden min of meer steil haar. Die twee hebben het nu "lang" met van die opgeschoren zijkanten en dan een staartje bovenop. Jammer dat ze niet net als de kleinste van onze honden het staartje rechtop als een fonteintje dragen, maar strak naar achteren getrokken. 😎 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 507 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Als kind had ik regelmatig zo'n staartje 🙈 ik noemde het een watervalstaart😂 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5797 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 1 uur geleden zei IreneM: Als kind had ik regelmatig zo'n staartje 🙈 ik noemde het een watervalstaart😂 Wij noemen het een "palmboompje" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2460 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Wij een uienstaartje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5797 Geplaatst 21 December 2020 Share Geplaatst 21 December 2020 Wat grappig dat daar zoveel verschillende benamingen voor zijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts