Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

Ik ga ook gewoon weer. Ik had zaterdag gewild maar toen voelde ik me niet lekker. Dus nu loop ik nog tot komende zaterdag met een soort vleugeltjes aan de zijkant.

Ik heb het wel vorige week geverfd, en dat is wel goed gelukt. Ik vind het alleen niet oranje genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

8 uur geleden zei Pablo&Lola:

Je vlecht kwijt, hahaha. Ik zie al helemaal voor me hoe je die dan op een dag ergens in een stoffig hoekje terugvindt. 🤣

Je vlecht zit nu niet per ongeluk in een envelop voor iemand die een kerstkaart krijgt? Dat zou hilarisch zijn.

Hahaha nee hij zat in een envelop met bubbeltjes plastic en lag op tafel, toen kreeg ik meerdere pakketjes via brievenbus post en die verpakkingen bewaar ik altijd dus ik had alles verzameld en opgeborgen 🤦‍♀️ hij was al geadresseerd en gefrankeerd dus hij kan niet zomaar op de verkeerde plek komen 😁

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb niet echt een model erin zitten. Ik heb heel steil dun haar, inmiddels ook behoorlijk lang.

Daar gaat gewoon 10 cm vanaf dus heel veel is er ook niet te zien straks haha. Vooral voor mezelf fijner want de klitten wordt je echt stapelgek van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

Ik kan inmiddels bijna een staartje in. Mijn moeder moet aankomende week dus maar weer even met de tondeuse van Yoda en de schaar van Skittles aan de slag om mijn kapsel wat bij te werken 😶😅

Ik moest afgelopen dinsdag naar de kapper. Zul je net zien natuurlijk... en dat was al 4 dagen later dan dat ik normaal ga (normaal iedere 6 weken, maar ze zat vol dus moest ik wachten) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha onze tondeuse  gaat inmiddels weer heel de familie rond omdat de kappers gesloten zijn, en veel mensen toch voor de kerst nog hadden willen gaan.

Ik ben in februari voor het laatst geweest, ik heb nu wel echt lang haar vind ik zelf. Maar ik heb nu zo iets van ik laat het maar groeien, dan doneer ik het wel weer een keer als alles voorbij is. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde net weer een afspraak maken voor bijpunten en verven. Ooh well. Zelf verven dan maar en zo dood zijn de punten ook nog niet, dat is weleens erger 😉

Ben wel erg blij dat de mondhygiënist open blijft, daar ga ik woensdag heen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan hebben krullen toch eindelijk eens een voordeel: als je het niet te bont maakt en een beetje met beleid te werk gaat, kun je het gewoon zelf knippen, ziet niemand. 😁 Ik snap niet waarom ik mijn leven lang naar de kapper ben gegaan, had ik toch een aardig spaarcentje aan over kunnen houden, want er hebben maar twee gezinsleden min of meer steil haar. Die twee hebben het nu "lang" met van die opgeschoren zijkanten en dan een staartje bovenop. Jammer dat ze niet net als de kleinste van onze honden het staartje rechtop als een fonteintje dragen, maar strak naar achteren getrokken. 😎

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .