Ga naar inhoud

Quarantaine kapsels

Aanbevolen berichten

• Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Eén ding helpt zeker niet voor symmetrische wenkbrauwen heb ik gisteren ondervonden: ik liep met een stapel soepborden naar de woonkamer, keek niet goed uit, trapte op een speeltje, verloor mijn evenw

Zoek de verschillen...  

@Eefje Bij deze dan mijn wenkbrauwen. Ik heb echt dik vier uur in de stoel gelegen, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik.   Voor (rare plukjes haar, asymmetrisch, etc.):  

Ik mag morgen weer naar de kapper 🥳

Helaas heeft ze het te druk om het te blonderen dus dat moet maar effe wachten. In ieder geval gaat het stuk waar de ‘ratten aan geknaagd hebben’ (wat m’n moeder geknipt heeft ipv geschoren) weer in model gebracht worden 🤩

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...
1 minuut geleden zei Marjoleink:

Dat is echt een heel verschil! 

Behoorlijk ja, zag de plukken er van af komen tijdens het knippen. Dacht echt: o mijn god, wat ben ik aan het doen?!.

Zelfs m'n man vind het tof, haha.

En ik heb naderhand er nog een wenkbrauw piercing bij laten zetten, is iet wat versiering voor mijn kaal stuk hoofd haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind jullie wel een beetje "vals" kijken, hahaha.

Maar goed, ik ben dan ook al een ouwe "zak" die niets met piercingen en tatoeages heeft.
Neemt niet weg dat ieder moet doen wat hij / zij leuk vindt alleen vind ik het alleen zo jammer als men er later spijt van krijgt en de nodige "ingrepen" moet ondergaan om het weer te laten verwijderen.

Oeps, compleet afgedwaald.
Corona kapsels, ach ja, wordt tijd dat ik mijn schoonzusje weer eens ga begroeten en ik zie dat mijn wenkbrauwen ook wel weer eens  gekortwiekt mogen worden. Hahaha

DSCI0068.jpg

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Koosje, ik kijk altijd een beetje nors, da's mijn rust gezicht 😜

Als ik mijn piercings beu ben kan ik ze gelukkig gewoon uit doen.

En ik heb inderdaad wel spijt van bepaalde tatoeages, maar ik hou dat op jong en dom, dus zet er ooit een keertje wat over heen 🙂

ik zie niet echt dat je wenkbrauwen een beurt nodig hebben als ik eerlijk ben, maar dat zie jij natuurlijk beter dan ons 🙂

Thanks @IreneM en @Pablo&Lola!

Doet me goed om te horen 😄

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 maanden later...

Ja daar had ik tegen die tijd totaal geen last meer van, stond aardig te springen om het af te knippen 😂 het is eigenlijk niet erg veel gegroeid volgens mij, zal het morgen eens goed vergelijken maar valt me tegen als ik zo naar deze foto kijk xD was ook niet zo heel blij met hoe het geknipt was, maar mijn vaste kapper zit in hartje Groningen en dat vond ik in juli geen heel strak plan om heen te gaan. 

Overigens kan ik technisch gezien nog steeds doneren, want ik heb de vlecht nog steeds niet opgestuurd 🙄 was 'm laatst zelfs kwijt. Maar hij ligt nu klaar in een envelop samen met de kerstkaarten hoor!

aangepast door Dollie
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Hoe gaat het met jullie Coronakapsels?

Ik moet echt nodig eens een afspraak bij de kapper maken. 😶

Ik ga gelukkig weer iedere 6 weken. Ik mag half december weer. Volgens mij de 14e of zo. Ik zal morgen, als ik het niet vergeet, wel even een foto maken van hoe het nu zit. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden zei Dollie:

Overigens kan ik technisch gezien nog steeds doneren, want ik heb de vlecht nog steeds niet opgestuurd 🙄 was 'm laatst zelfs kwijt. Maar hij ligt nu klaar in een envelop samen met de kerstkaarten hoor!

Je vlecht kwijt, hahaha. Ik zie al helemaal voor me hoe je die dan op een dag ergens in een stoffig hoekje terugvindt. 🤣

Je vlecht zit nu niet per ongeluk in een envelop voor iemand die een kerstkaart krijgt? Dat zou hilarisch zijn.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .