Spring naar bijdragen
Marjoleink

Quarantaine kapsels

Recommended Posts

Haha wat zielig zo'n bloempot! Ik kan mijn haar helaas niet zo heel lang laten groeien, daar is het gewoon te dun voor, wat ik nu heb is wel de max. Ik ben altijd zo jaloers op die mooie volle bossen haar.. ik zou zo graag van dat Indiase haar willen, dik, zwart, sterk, glanzend en zo lang 😍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dollie:

Ik vind de kleur wel mooi staan hoor Eefje, ondanks dat ie inderdaad wel rood uitvalt voor chocolade. En leuke blouse 😁

Haha dankje! Is een echte only 🤗. Super zacht en lekker lang, aanrader ! 

Fijn dat jullie de kleur wel ok vinden, ik troost mezelf nog even met de gedachte dat het altijd iets minder heftig wordt met een paar keer wassen. Zat ik net niet te vertellen dat ik mijn haar nog maar heel weinig was? Oh well 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mee eens, ik wil jou haar wel @Evee 😁

@Eefje Ik vind het ook een mooie kleur! Ik heb denk ik alle kleuren van de regenboog wel gehad, maar nu alweer een paar jaar mijn eigen kleur. Mis het wel, maar het is zoveel werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Overigens wil mijn man niet dat ik voor een "kort pittig kapsel" kies. Hij had zelfs gevraagd of hij dat in de huwelijkse voorwaarden van mij kon eisen 😂

Haha zo een ken ik er thuis ook 😉

Niet dat ik het zelf zou willen, ben te gehecht aan m’n lange haar. Heb ooit zon ‘hip’ asymmetrisch kapsel gehad en dat stond best leuk maar jeez wat duurde het lang voordat dat weer bijgegroeid was!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Overigens wil mijn man niet dat ik voor een "kort pittig kapsel" kies. Hij had zelfs gevraagd of hij dat in de huwelijkse voorwaarden van mij kon eisen 😂 Geintje natuurlijk.

Je bent nog te jong voor een kort pittig kapsel 😂. Ik niet , geloof ik, maar ik had het al.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hele oude foto, maar daar was ik opzich ook wel blij mee, nu probeer ik het grijs te krijgen en wil t straks dan kort hebben 😛

ik mis mijn rode haren eigenlijk wel, maar om het zo terug te krijgen is voor mij bijna niet te doen...

IMG_20180625_163031429.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei BunnieHop:

Hele oude foto, maar daar was ik opzich ook wel blij mee, nu probeer ik het grijs te krijgen en wil t straks dan kort hebben 😛

ik mis mijn rode haren eigenlijk wel, maar om het zo terug te krijgen is voor mij bijna niet te doen...

IMG_20180625_163031429.jpg

Waarom niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mijn haar maakt de quarantaine echt niks uit, ik ga namelijk niet een standaard aantal keer per jaar naar de kapper. Soms 2 x per jaar en soms 3 jaar niet😂 (heb weinig last van dode punten). Een paar jaar geleden had ik heel erg lang haar, tot over mijn billen. Toen heb ik het gedoneerd, maar heb nog steeds wel lang haar. Ook enorm dik. Dat is wel mooi, maar niet echt fijn. Het is namelijk wel een lekker volle bos maar echt eeeenorm zwaar. Wanneer ik een hoge staart of knot in doe zakt het gelijk weer uit. En tijdens het douchen kan ik nauwelijks met mijn vingers onder mijn haar zegmaar.

Ik heb mijn haar daarom bijna altijd los, behalve met sporten dan doe ik een lage staart in. Toen ik nog extreem lang haar had kon ik het eigenlijk niet los hebben, omdat ik er hoofdpijn van kreeg😶 Dus toen had ik het altijd in twee lange invlechten.

Ik heb wel geluk dat het niet zo snel vet wordt, ik red 1 x in de week wassen makkelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Marjoleink:

Waarom niet?

Omdat ik dan m'n haren nog verder moet blonderen net zoals bij het grijs verven, en dan moet ik om de 2 weken mijn haren rood gaan verven omdat het anders constant roze uitslaat.

Niet echt bepaald lekker voor het haar, haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb altijd lang haar gehad, variërend van schouderlengte tot mijn middel. Ik ga gemiddeld 2x per jaar naar de kapper, dus ik zit er niet zo mee 😉 Heb wel wat dode haarpuntjes die dan erg gaan pluizen, dat is dan ook wel de grootste reden waarom ik naar een kapper ga. 

Ik heb zojuist de achterkant van mijn man zijn haar geprobeerd te knippen. Hij loopt niet voor schud denk ik. Maar ik ben maar wel gestopt voordat ik meer schade aan kon richten 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had vroeger wel lang haar, maar op iedere klassenfoto van de schoolfotograaf zag je het korter en korter worden tot aan m’n huidige lengte dus. En dit bevalt me prima zo (mits er dus geen lockdown komt de dag voor je naar de kapper zou gaan 😶🤣)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Marjoleink:

Moet ik alvast een nieuw topic aanmaken? Voor en na?

Haha of we passen de titel aan van dit topic 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen quarantaine-kapsel 🤣 Ik heb altijd rothaar gehad en dat heb ik nu nog steeds. Dun, futloos.. Pas als ik er wat insmeer, zit er wat slag en iets meer volume in, maar dan heb ik het een dag later alweer vet. Ik draag dus bijna altijd een staart (en meer dan dat kan ik niet, ik heb echt een coördinatie van niks). En ach, we doen het er maar mee. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites