Ga naar inhoud

Welk non-food ding knaagt jouw konijn graag?


Avalon

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Konijnen zijn fanatieke knagers. We doen allemaal ons best om ze wat te knagen te geven wat wel goed voor ze is, maar ik merk dat een van mijn konijnen een voorliefde heeft voor iets wat hij absoluut niet mag: rubber 😂 mijn klompen hebben het al moeten ontgelden als ik in hun ren stond om deze schoon te maken en elektriciteitsdraden zijn absoluut niet veilig voor hem. Met een stoffer en blik duikt hij direct op de rubberen rand. Zijn vriendin is op haar beurt weer gek op de borstel haren van mijn stoffer(geen plastic). Je kan je voorstellen dat schoonmaken een waar feest is met ze :')

 

Waar knaagt jouw konijn graag aan waarvan het qua materiaal absoluut niet de bedoeling is? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehum... ik heb gaatjes in mn vest, broek, sokken, sloffen en shirts 😛

Mijn stoffen eetkamerstoelen zijn tot op het hout in de hoekjes ontdaan van stof en vulling.

Het behang is hier en daar afgescheurd. En aan de mat bij de achterdeur wordt regelmatig geknaagd (rubber en kokosvezels). En boven op de overloop heb ik een muurlikker/eter 😓

De kussens op de bank met korte zachte draden krijgen meer kusjes dan ik. 

Maar ik hou wel van ze 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij heeft laatst t zwembad kapot gebeten 😕 Gelukkig hadden we m al leeg laten lopen, aangezien het toch nog te koud is voor onze zoon om erin te kruipen.

Verder het hok vinden ze geweldig, aan de ren, zeil wat we nog hebben liggen, schoenen, kleren, karton.

Eigenlijk knagen ze aan alles wat groot genoeg is om in hun mond te kunnen stoppen lijkt wel..

Binnenkort komt daar hopelijk wat verandering in, want ik ga een nieuw verblijf voor ze maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vloerbedekking, die er speciaal voor hun ligt zodat ze lekker kunnen rennen. 

Behang, plinten, vloerkleed, mijn mooie groene kastje, deurstijl (alleen maar aan één en dezelfde). Ze bedenken elke keer weer wat nieuws om aan te knagen. Als ze hun eigen stempel erop gedrukt hebben gaan ze door naar het volgende. Ik zet er dan maar een hekje voor. Het is zelf zo erg dat Liz het deurtje wat in het hekje zat open heeft gemaakt. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo een bezempje met kokosvezelharen er aan, dat gebruik ik om het hok schoon te maken. Maar als ik die laat slingeren, knagen ze alle borstelharen er af 😅

 

En Joris en Brenda hebben de kooi-onderbak van een kartelrandje voorzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij knagen aan de randen van het hok. En dan voornamelijk bij het deurtje. Prison break 2.0 is hier gaande. Verder wordt er aan de plinten geknaagd en af en toe een tandje in elk houten meubel dat we hebben (ben ik niet heel blij mee, maar ach wat verwacht je dan). 

 

Sith heeft wel eens een stukje rubber te pakken gekregen van de stoffer en blik. Daarna heb ik gelijk een andere gekocht van bamboo. 

 

Gisteren begon Sith fanatiek de schoenen uit het schoenenrek te trekken. Hij heeft toen geknaagd aan de nette schoenen van mijn man (ik heb het hem nog niet verteld, daar komt hij vanzelf wel achter😆)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .