Ga naar inhoud

Schilderen

BunnieHop
 Delen

Aanbevolen berichten

Het is realistisch bedoeld.

Waar het om gaat ziet er semi redelijk uit.

Maar die achtergrond is net alsof mijn 3 jarige het gemaakt heeft, haha.

Heb tevens al jaren niet meer geschilderd, probeer het weer een beetje op te pakken in deze tijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf schilder ik abstract dus ik weet niet hoe je dat het beste kunt doen. Tekenen doe ik wel realistisch maar dat is heel wat anders dan schilderen. Op You Tube staan heel veel filmpjes over schilderen. Misschien zit daar wat tussen waar je wat aan hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wat @IreneM zegt dus... dan lijkt het kinderspel! 

En weet ook niet wat voor verf je gebruikt? Soms kan wisselen van materialen wel eens het ei van Columbus zijn. Ik gebruik (áls ik schilder, ik teken liever) de goedkoopste acrylverf van Action of SoLow en ook hun kwasten. Ik had daarvoor altijd duurdere verf maar die ‘pakte’ niet lekker of zo, weet niet hoe ik het moet uitleggen. Nu met die verf geen problemen meer. Maar mijn oppervlakte is maar klein. Denk aan hooguit één A4 of iets van klei een kleurtje geven of zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BunnieHop:

Het is realistisch bedoeld.

Waar het om gaat ziet er semi redelijk uit.

Maar die achtergrond is net alsof mijn 3 jarige het gemaakt heeft, haha.

Heb tevens al jaren niet meer geschilderd, probeer het weer een beetje op te pakken in deze tijden.

Begin met de achtergrond en werk in lagen op.  Ik werk zelf t liefste met acrylverf.

Al ben ik momenteel meer van t kaarten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slim ja, alleen wel een tikje te laat om nu eerst te beginnen met de achtergrond haha.

Ik gebruik idd de spullen van de action, vind ik zelf altijd het fijnst.

En de oppervlakte is niet veel groter dan een A4, expres voor gekozen haha.

Ik ga zo ff die filmpjes kijken en dan bewaar ik het voor morgen.

Dank voor de tips!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KonijnStar:

Is er toevallig een topic waar iedereen zijn/haar schilderijen/tekeningen kan delen? Heb even gezocht maar zo niks gevonden.

Maak er maar 1 aan en show ons je kunsten,
Ik denk dat misschien meerderen dat wel zouden willen?  🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .