Ga naar inhoud

Tattoo topic

Aanbevolen berichten

Nee krijg ik morgen te horen en dan kan ik een font kiezen. Heb natuurlijk wel al gekeken welke fonts ze allemaal gebruiken, maar dat zijn er zo veel! Het wordt alleen geen b, want op de site kan ik zien waar ze zijn, en de b komt voorlopig niet voor in de declaration.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 217
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Kijk, piepklein deze keer 😉 Huid nog een beetje opgevouwen door het folie wat ik er net vanaf heb gehaald        

Dit is mijn tattoo van 5 jaar geleden. Hij staat op de binnenkant van mijn rechter onderarm. Dus je moet hem even ondersteboven bekijken haha. Het is eigenlijk een cover up. Daarom is hij iets donkerd

Ik heb de S, met een klein hartje erbij voor Betsy ❤️

14 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Dan geef je de nieuwe vriendin van Gijs een naam beginnend met de letter die je morgen krijgt. 😉 Ben benieuwd hoe het morgen gaat, leuk!

Daar zat ik ook al aan te denken 🙂 En misschien een font uit kiezen dat bij het karakter van Betsy past.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Ja is heel vlot en netjes genezen! 1 klein plekje moet misschien nog worden bijgewerkt, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Viel me alles mee uiteindelijk, maar een paar dagen echt last gehad, daarna ontzettend vies verveld, na twee weken was het helemaal klaar aan de buitenkant

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...
1 minuut geleden zei BunnieHop:

Zoals het er nu voor staat mag ik 22 maart mijn handjes laten bewerken.

Een keertje wat leuks voor mezelf, dus alsjeblieft laat die lockdown binnenkort beëindigen 

Je handen! Wat wil je? 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik loop qua leeftijd en alles nog wat achter, maar ene kant een schedel en de ander een kop van een raaf 😆

En omdat ik de normale afsluiting richting vingers altijd enorm lelijk vind, kwam ik op het geniale idee om dan van mijn vingers kaarsen te maken.

Dus de handen worden op de achtergrond dan ook echt intens zwart.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het ook nagevraagd of het mocht hoor. Het antwoord: hoe meer, hoe beter 🤣

Ik ook, ik kan echt niet wachten en degene die 'm gaat zetten heeft er ook heel veel zin in!

Ik kijk alleen minder uit naar de intense plekken, die vind ik altijd zo verschrikkelijk! Haha 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden zei IreneM:

Ben echt heel benieuwd! En wat fijn van je werk ook. Hoewel je misschien de eerste dagen erna niet kan werken? 😂

Ik ga dan gewoon werken hoor. Ik heb hele lieve collega's die dan de profielen wel in de pallets willen leggen zodat ik alleen maar de afkortzaag hoef te doen 😇

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .