Mira11 868 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 1 uur geleden zei Eefje: Hij staat er eindelijk op, nu onderweg naar huis. Was een flinke zit van acht uur prikken, maar hij is waanzinnig geworden! Heb nu nog geen foto's, Lainey wel, die zullen snel op haar insta komen tattoosbylaineybee Da's een lange zit. Oef. Fijn dat het helemaal naar je zin is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 6 minuten geleden zei JokeC: Verstandige man! 👍 Eigenlijk wel ja, haha. @Eefje, dat is ook zo, zo sta ik er normaal ook in. Maar aangezien ik m op de zijkant van mijn hoofd wil (de plek met de opscheer) vindt hij het toch wel iets om op z'n minst ff over na te denken. Maar hij gaat hoe dan ook er komen, zo'n eigenwijze drol ben ik dan ook wel weer 😋 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 @BunnieHop haha ja je moet er zelf wel even over nadenken idd dat is altijd verstandig. Anderzijds, als je het beu bent laat je je haar groeien is hij weg 💁 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Hier een foto in het folie, moet nog zeker een uur ingepakt blijven maar hebben jullie een idee 5 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Hij is mooi geworden @Eefje! Ik zit hier al heel lang over na te denken. Op dat soort vlakken ben ik altijd al heel extremistisch geweest. En ik zei ook al tegen m'n man dat als ik t beu ben ik alleen maar mijn haar hoef te laten groeien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Jeetje wat is ie groot! Het is mooi geworden. Ik houd heel erg van die fijne lijnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1251 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Wat mooi @Eefje!! 😍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 @Mira11 ja als het om tattoos gaat ben ik van go big of go home. Kleine tattoos vind ik meestal plakplaatjes, kunstwerken kosten ruimte 💁 1 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Prachtig, @Eefje! Zelfs met de folie er nog over. 😁 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JokeC 683 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Prachtig plaatje, maar wat zonde van je velletje. 😢 Ik ben dan toch meer van de plakplaatjes bij de kauwgom of henneptekeningen. 😜😁 Rembrandt heeft ook hele kleine prachtige kunstwerken geschilderd, hoor, niet alleen maar knoeperds als De Nachtwacht. Ik heb het vast gemist, maar staat die zeeknol ergens symbool voor of vind je het gewoon een mooi plaatje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1378 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 5 minuten geleden zei JokeC: zeeknol Hahaha, mooie benaming 😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Ik vind het een beetje een oneerbiedige benadering voor iets wat voor mij belangrijk genoeg is om dmv een tattoo zo'n grote plek op mijn lichaam te geven. Zo is het vast niet bedoeld, dat weet ik wel, maar het valt niet lekker. Ik heb persoonlijke redenen hiervoor, er jaren over nagedacht, heel zorgvuldig een artiest uitgezocht die dit op een mooie manier een letterlijke plek kon geven. Het woord zeeknol is in de context die het voor mij heeft erg lomp. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1378 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Ieder z'n ding @Eefje maar ik vind tatoo's dus helemaal niets! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 15 minuten geleden zei Koosje: Ieder z'n ding @Eefje maar ik vind tatoo's dus helemaal niets! Dat mag, maar dit zijn zaken waarin je mening geen enkele bijdrage levert als die negatief is. Het gaat er niet meer af, dus het kan ook niet als opbouwende kritiek meegenomen worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Anyway, de mensen die niet van tattoos houden kunnen dit topic beter overslaan lijkt me. Ik ga lekker genieten van dit prachtige kunstwerk, al zal ik er vannacht aardig last van hebben 😉. Slaap lekker allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Nee hoor, ik lees en kijk gewoon mee😁. Ik heb er persoonlijk niks mee, maar daarom zit hij ook op jouw arm en niet op de mijne. Ik vind de afbeelding wel heel erg mooi. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
mammafelina 230 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Ik vindt het ook vaak prachtig bij anderen, maar zou zelf denk ik nooit zo'n grote willen hebben. Overweeg wel om een kleinere te laten zetten over een paar jaar. Kijk echter wel graag mee in dit topic om van jullie tatoeages en verhalen te genieten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sharon uit Nijmegen 169 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Eefje hij is prachtig, een echte Lainey 😍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Ik ben benieuwd! Hij lijkt nog wat donker van achter grond nu, maar dat zal denk ik komen door de folie & het feit dat hij net geplaatst is! Het zeepaardje ziet er echt mooi & gedetailleerd uit. Zitten er ook details in de achtergrond? Of is het bewust donker geworden zodat het zeepaardje er beter uitspringt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 19 November 2020 Auteur Share Geplaatst 19 November 2020 Ik vind het nog lastig te zien op deze foto, maar gezien haar werk zal het vast prachtig zijn ❤️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Ik vind t effect van de folie wel grappig juist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Niet helemaal scherp en door de verkleining nog minder maar je ziet wel wat het geworden is! Was een minder prettige nacht, ik moest een longsleeve aan om mijn lakens niet te vergallen en vanochtend zat die natuurlijk helemaal er aan vast, dus douchen met shirt aan en losweken, dat gaat nog een paar dagen nodig zijn 😅. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 19 November 2020 Auteur Share Geplaatst 19 November 2020 Echt heel erg mooi zeg, wauw 🧡💙 Ben nu ook wel benieuwd waarom je voor een zeepaardje hebt gekozen, als je dat wil zeggen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Mijn vader had een sleutelhanger met een echt zeepaardje. Één van de weinige herinneringen die ik aan hem heb, hij is vroeg overleden aan de gevolgen van alcoholisme. Over de jaren heb ik veel verhalen over hem gehoord, dat heeft me boos en verdrietig gemaakt en mijn eigen herinneringen aan hem overschaduwd, terwijl ik me alleen herinner dat hij lief voor me was. Alcoholisme is een ziekte, het definieert niet wie je bent. Ik heb daar veel mee gevochten, het uiteindelijk een plek kunnen geven en nu dmv deze tattoo heeft Lainey er echt wat moois van gemaakt en letterlijk een plek gegeven. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts