Spring naar bijdragen

Tattoo topic

Recommended Posts

1 uur geleden zei Eefje:

Hij staat er eindelijk op, nu onderweg naar huis. Was een flinke zit van acht uur prikken, maar hij is waanzinnig geworden! Heb nu nog geen foto's, Lainey wel, die zullen snel op haar insta komen tattoosbylaineybee

Da's een lange zit. Oef. Fijn dat het helemaal naar je zin is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kijk, piepklein deze keer 😉 Huid nog een beetje opgevouwen door het folie wat ik er net vanaf heb gehaald        

Dit is mijn tattoo van 5 jaar geleden. Hij staat op de binnenkant van mijn rechter onderarm. Dus je moet hem even ondersteboven bekijken haha. Het is eigenlijk een cover up. Daarom is hij iets donkerd

Ik heb de S, met een klein hartje erbij voor Betsy ❤️

6 minuten geleden zei JokeC:

Verstandige man! 👍

Eigenlijk wel ja, haha.

@Eefje, dat is ook zo, zo sta ik er normaal ook in.

Maar aangezien ik m op de zijkant van mijn hoofd wil (de plek met de opscheer) vindt hij het toch wel iets om op z'n minst ff over na te denken.

Maar hij gaat hoe dan ook er komen, zo'n eigenwijze drol ben ik dan ook wel weer 😋

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prachtig plaatje, maar wat zonde van je velletje. 😢 Ik ben dan toch meer van de plakplaatjes bij de kauwgom of henneptekeningen. 😜😁 Rembrandt heeft ook hele kleine prachtige kunstwerken geschilderd, hoor, niet alleen maar knoeperds als De Nachtwacht. 

Ik heb het vast gemist, maar staat die zeeknol ergens symbool voor of vind je het gewoon een mooi plaatje? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een beetje een oneerbiedige benadering voor iets wat voor mij belangrijk genoeg is om dmv een tattoo zo'n grote plek op mijn lichaam te geven. Zo is het vast niet bedoeld, dat weet ik wel, maar het valt niet lekker. Ik heb persoonlijke redenen hiervoor, er jaren over nagedacht, heel zorgvuldig een artiest uitgezocht die dit op een mooie manier een letterlijke plek kon geven. Het woord zeeknol is in de context die het voor mij heeft erg lomp.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Koosje:

Ieder z'n ding @Eefje maar ik vind tatoo's dus helemaal niets!

Dat mag, maar dit zijn zaken waarin je mening geen enkele bijdrage levert als die negatief is. Het gaat er niet meer af, dus het kan ook niet als opbouwende kritiek meegenomen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd! Hij lijkt nog wat donker van achter grond nu,  maar dat zal denk ik komen door de folie & het feit dat hij net geplaatst is! Het zeepaardje ziet er echt mooi & gedetailleerd uit. Zitten er ook details in de achtergrond? Of is het bewust donker geworden zodat het zeepaardje er beter uitspringt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet helemaal scherp en door de verkleining nog minder maar je ziet wel wat het geworden is! Was een minder prettige nacht, ik moest een longsleeve aan om mijn lakens niet te vergallen en vanochtend zat die natuurlijk helemaal er aan vast, dus douchen met shirt aan en losweken, dat gaat nog een paar dagen nodig zijn 😅.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vader had een sleutelhanger met een echt zeepaardje. Één van de weinige herinneringen die ik aan hem heb, hij is vroeg overleden aan de gevolgen van alcoholisme. Over de jaren heb ik veel verhalen over hem gehoord, dat heeft me boos en verdrietig gemaakt en mijn eigen herinneringen aan hem overschaduwd, terwijl ik me alleen herinner dat hij lief voor me was. Alcoholisme is een ziekte, het definieert niet wie je bent. Ik heb daar veel mee gevochten, het uiteindelijk een plek kunnen geven en nu dmv deze tattoo heeft Lainey er echt wat moois van gemaakt en letterlijk een plek gegeven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites