Grq 0 Geplaatst 25 Oktober 2020 Share Geplaatst 25 Oktober 2020 @Pablo&Lola, hoe is het nu? Zie je alweer veel kleurverschil? Waar laat jij je laseren? En hoe oud en groot is je tattoo? Alvast bedankt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 25 Oktober 2020 Share Geplaatst 25 Oktober 2020 2 uur geleden zei Grq: @Pablo&Lola, hoe is het nu? Zie je alweer veel kleurverschil? Waar laat jij je laseren? En hoe oud en groot is je tattoo? Alvast bedankt! Gaat goed hoor. Ik zit nu ergens tussen behandeling 3 en 4 in en het meeste is al flink vervaagd. De tatoeage is redelijk groot en ongeveer 10 jaar oud. Ik laser bij Cosmetique Totale. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Grq 0 Geplaatst 27 Oktober 2020 Share Geplaatst 27 Oktober 2020 @Pablo&Lola bedankt voor je reactie! Wat fijn dat het zo snel vervaagd! Om de hoeveel week ga je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 27 Oktober 2020 Share Geplaatst 27 Oktober 2020 2 uur geleden zei Grq: @Pablo&Lola bedankt voor je reactie! Wat fijn dat het zo snel vervaagd! Om de hoeveel week ga je? Om de 10 weken. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 Als het goed is woensdag tattoo time!! Zou eigenlijk afgelopen donderdag zijn, maar dat kon niet doorgaan dus gelukkig heeft ze me er nu tussen weten te proppen. Ik kan nu alleen niet van tevoren het ontwerp zien, die ik hoop maar dat ik het mooi vind, anders moet het flink verschoven worden en ze heeft lange wachttijden, dus duimen maar! We hebben wel alles goed doorgesproken en ik heb vertrouwen in haar ontwerpen dus het zal vast goed zijn. Ze is er zelf wel erg blij mee dus dat is alvast fijn. Spannend wel hoor! 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 16 November 2020 Auteur Share Geplaatst 16 November 2020 Spannend! Ik duim dat het ontwerp goed is 😁 woensdag is voor mij ook tattoo time, maar alleen mijn oortattoo wordt bijgewerkt, dus dat is wat minder spectaculair 😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 6 minuten geleden zei Eefje: Als het goed is woensdag tattoo time!! Zou eigenlijk afgelopen donderdag zijn, maar dat kon niet doorgaan dus gelukkig heeft ze me er nu tussen weten te proppen. Ik kan nu alleen niet van tevoren het ontwerp zien, die ik hoop maar dat ik het mooi vind, anders moet het flink verschoven worden en ze heeft lange wachttijden, dus duimen maar! We hebben wel alles goed doorgesproken en ik heb vertrouwen in haar ontwerpen dus het zal vast goed zijn. Ze is er zelf wel erg blij mee dus dat is alvast fijn. Spannend wel hoor! Spannend! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1250 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 2 uur geleden zei Eefje: Als het goed is woensdag tattoo time!! Zou eigenlijk afgelopen donderdag zijn, maar dat kon niet doorgaan dus gelukkig heeft ze me er nu tussen weten te proppen. Ik kan nu alleen niet van tevoren het ontwerp zien, die ik hoop maar dat ik het mooi vind, anders moet het flink verschoven worden en ze heeft lange wachttijden, dus duimen maar! We hebben wel alles goed doorgesproken en ik heb vertrouwen in haar ontwerpen dus het zal vast goed zijn. Ze is er zelf wel erg blij mee dus dat is alvast fijn. Spannend wel hoor! Spannend! Maar heb je geen idee wat je gaat laten zetten dan..? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 58 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Spannend! Maar heb je geen idee wat je gaat laten zetten dan..? Haha ja natuurlijk wel, het wordt een zeepaardje, ze heeft een schilderachtige stijl, dus ik kan me er wel wat bij voorstellen. Kleuren en achtergrond goed doorgesproken, maar hoe het er precies uitziet zie ik dus woensdag pas Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 Is het in watercolour stijl @Eefje? Dat zie ik de laatste jaren heel veel voorbij komen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 1 uur geleden zei BunnieHop: Is het in watercolour stijl @Eefje? Dat zie ik de laatste jaren heel veel voorbij komen! Nee, kleurrealisme. Google maar eens op Lainey bee, zij gaat hem zetten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1250 Geplaatst 17 November 2020 Share Geplaatst 17 November 2020 Wat cool @Eefje! Ben heel benieuwd, maar jij helemaal natuurlijk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sharon uit Nijmegen 169 Geplaatst 17 November 2020 Share Geplaatst 17 November 2020 Eefje, succes voor morgen. 🍀 Gaat ongetwijfeld prachtig worden. Doe Lainey de groeten van mij. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Deeskuh88 1800 Geplaatst 17 November 2020 Share Geplaatst 17 November 2020 Succes inderdaad! En we willen uiteraard de vorderingen zien 😄 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Ik ben onderweg. Zenuwen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 18 minuten geleden zei Eefje: Ik ben onderweg. Zenuwen! Spannend! Succes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Het ontwerp is iig super mooi 🥰🥰 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Succes! Ik ben benieuwd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 En @Eefje?! Is het mooi geworden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 12 minuten geleden zei Mira11: En @Eefje?! Is het mooi geworden? Hij staat er eindelijk op, nu onderweg naar huis. Was een flinke zit van acht uur prikken, maar hij is waanzinnig geworden! Heb nu nog geen foto's, Lainey wel, die zullen snel op haar insta komen tattoosbylaineybee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sharon uit Nijmegen 169 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Eefje: Hij staat er eindelijk op, nu onderweg naar huis. Was een flinke zit van acht uur prikken, maar hij is waanzinnig geworden! Heb nu nog geen foto's, Lainey wel, die zullen snel op haar insta komen tattoosbylaineybee Super dat je tevreden bent, ben zo benieuwd. Niet klagen jij, ik heb 2 dagen achtereen gemoeten. :) 18 November 2020 bewerkt door Sharon uit Nijmegen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Ik ga binnenkort ook weer na zo'n 6 jaar niks gedaan te hebben. Alleen nu nog mijn man overtuige, die vind mijn idee niks 😂😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JokeC 683 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 12 minuten geleden zei BunnieHop: Ik ga binnenkort ook weer na zo'n 6 jaar niks gedaan te hebben. Alleen nu nog mijn man overtuige, die vind mijn idee niks 😂😂 Verstandige man! 👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 @BunnieHop ach wat het is toch jouw lijf? Een vriendin van mij vroeg mij een tijdje terug ook wat mijn vriend ervan vond dat ik mijn hele onderarm wilde laten tatoeëren. Geen haar op mijn hoofd die dat gaat overleggen. Mijn geld, mijn lijf, mijn tijd. Hij vindt mijn tattoos wel mooi hoor, maar zou hij dat niet vinden zou ik ze nog steeds nemen als ik dat wil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 1 minuut geleden zei Eefje: @BunnieHop ach wat het is toch jouw lijf? Een vriendin van mij vroeg mij een tijdje terug ook wat mijn vriend ervan vond dat ik mijn hele onderarm wilde laten tatoeëren. Geen haar op mijn hoofd die dat gaat overleggen. Mijn geld, mijn lijf, mijn tijd. Hij vindt mijn tattoos wel mooi hoor, maar zou hij dat niet vinden zou ik ze nog steeds nemen als ik dat wil. Gelijk heb je! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts