Spring naar bijdragen

Tattoo topic

Recommended Posts

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kijk, piepklein deze keer 😉 Huid nog een beetje opgevouwen door het folie wat ik er net vanaf heb gehaald        

Dit is mijn tattoo van 5 jaar geleden. Hij staat op de binnenkant van mijn rechter onderarm. Dus je moet hem even ondersteboven bekijken haha. Het is eigenlijk een cover up. Daarom is hij iets donkerd

Ik heb de S, met een klein hartje erbij voor Betsy ❤️

2 uur geleden zei Grq:

@Pablo&Lola, hoe is het nu? Zie je alweer veel kleurverschil? Waar laat jij je laseren? En hoe oud en groot is je tattoo?

Alvast bedankt!

Gaat goed hoor. Ik zit nu ergens tussen behandeling 3 en 4 in en het meeste is al flink vervaagd. De tatoeage is redelijk groot en ongeveer 10 jaar oud. Ik laser bij Cosmetique Totale.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Als het goed is woensdag tattoo time!! Zou eigenlijk afgelopen donderdag zijn, maar dat kon niet doorgaan dus gelukkig heeft ze me er nu tussen weten te proppen. Ik kan nu alleen niet van tevoren het ontwerp zien, die ik hoop maar dat ik het mooi vind, anders moet het flink verschoven worden en ze heeft lange wachttijden, dus duimen maar! We hebben wel alles goed doorgesproken en ik heb vertrouwen in haar ontwerpen dus het zal vast goed zijn. Ze is er zelf wel erg blij mee dus dat is alvast fijn. Spannend wel hoor!

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Eefje:

Als het goed is woensdag tattoo time!! Zou eigenlijk afgelopen donderdag zijn, maar dat kon niet doorgaan dus gelukkig heeft ze me er nu tussen weten te proppen. Ik kan nu alleen niet van tevoren het ontwerp zien, die ik hoop maar dat ik het mooi vind, anders moet het flink verschoven worden en ze heeft lange wachttijden, dus duimen maar! We hebben wel alles goed doorgesproken en ik heb vertrouwen in haar ontwerpen dus het zal vast goed zijn. Ze is er zelf wel erg blij mee dus dat is alvast fijn. Spannend wel hoor!

Spannend! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Eefje:

Spannend! Maar heb je geen idee wat je gaat laten zetten dan..? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Spannend! Maar heb je geen idee wat je gaat laten zetten dan..? 

Haha ja natuurlijk wel, het wordt een zeepaardje, ze heeft een schilderachtige stijl, dus ik kan me er wel wat bij voorstellen. Kleuren en achtergrond goed doorgesproken, maar hoe het er precies uitziet zie ik dus woensdag pas

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Mira11:

En @Eefje?! Is het mooi geworden?

Hij staat er eindelijk op, nu onderweg naar huis. Was een flinke zit van acht uur prikken, maar hij is waanzinnig geworden! Heb nu nog geen foto's, Lainey wel, die zullen snel op haar insta komen tattoosbylaineybee

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Eefje:

Hij staat er eindelijk op, nu onderweg naar huis. Was een flinke zit van acht uur prikken, maar hij is waanzinnig geworden! Heb nu nog geen foto's, Lainey wel, die zullen snel op haar insta komen tattoosbylaineybee

Super dat je tevreden bent, ben zo benieuwd.

Niet klagen jij, ik heb 2 dagen achtereen gemoeten. :)

bewerkt door Sharon uit Nijmegen
Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop ach wat het is toch jouw lijf? Een vriendin van mij vroeg mij een tijdje terug ook wat mijn vriend ervan vond dat ik mijn hele onderarm wilde laten tatoeëren. Geen haar op mijn hoofd die dat gaat overleggen. Mijn geld, mijn lijf, mijn tijd. Hij vindt mijn tattoos wel mooi hoor, maar zou hij dat niet vinden zou ik ze nog steeds nemen als ik dat wil.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Eefje:

@BunnieHop ach wat het is toch jouw lijf? Een vriendin van mij vroeg mij een tijdje terug ook wat mijn vriend ervan vond dat ik mijn hele onderarm wilde laten tatoeëren. Geen haar op mijn hoofd die dat gaat overleggen. Mijn geld, mijn lijf, mijn tijd. Hij vindt mijn tattoos wel mooi hoor, maar zou hij dat niet vinden zou ik ze nog steeds nemen als ik dat wil.

Gelijk heb je!

Link naar bericht
Deel via andere websites