Ga naar inhoud

Tattoo topic

Aanbevolen berichten

• Reacties 374
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Kijk, piepklein deze keer 😉 Huid nog een beetje opgevouwen door het folie wat ik er net vanaf heb gehaald        

Dit is mijn tattoo van 5 jaar geleden. Hij staat op de binnenkant van mijn rechter onderarm. Dus je moet hem even ondersteboven bekijken haha. Het is eigenlijk een cover up. Daarom is hij iets donkerd

Ik heb de S, met een klein hartje erbij voor Betsy ❤️

12 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ja, apart.. Mochten jouw wenkbrauwen ook gewoon nat worden onder de douche dan? Ik ben al een week heel veel moeite aan het doen met haren wassen.

Ja na 48 uur wel 👍

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zometeen mag ik weer onder de laser. Hoop dat ik het trek met de warmte en de weinige uren slaap die ik de laatste weken heb gehad. Maar hee, het gaat om het resultaat en het begint al aardig op te schieten nu (zie foto voor de geïnteresseerden). De kapper waar ik pas was dacht dat het een blauwe plek was.

Spoiler

9611D3F9-DADD-4B04-96CE-D423BEF02185.jpeg.eaf4302b62283a30c7894611b5040f56.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei Lienappelsien:

Succes! 

Ik ben nu wel benieuwd hoe hij er oorspronkelijk uit zag. Er is nu niet veel meer van te maken 🙂 Iets van een draakje of zo? 

Haha nee, iets van een vogel, maar dan wel een draak van een vogel. 🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Zijn er mensen die een konijn tattoo hebben of mensen die een tattoo hebben gezet als herinnering aan hun konijn?

Ik ben al lange tijd aan het nadenken over en tattoo en dat met name die dan staat voor Vlekje. Vlekje is gewoon zo speciaal voor mij dat ik daar iets mee wil doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt mij leuk om dan alleen de omtrek van haar hoofdje en haar oren te doen. Vlekje heeft van die ken merkende oren.

Dit is de refrentiefoto en dit is wat ik snel even op mijn iPad heb geschetst.Snapchat-1370344181.thumb.jpg.065c05b05cf02e6dffabe2c5d4bd7718.jpg

20210723_202352.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een silhouet van 2 konijnen, die zit verwerkt in een grotere tatoeage. Niet voor specifieke konijnen, gewoon omdat ik ze leuk vind. 

Ik vind jouw idee van de omtrek ook leuk!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt mij dus erg leuk om de omtrek te doen omdat ik het simpel wil houden. Vlekje heeft ook zo herkenbaar koppie met die vliegtuigoren dus daarom leek mij dat zo leuk. Ik ben alleen niet heel goed ik tekenen dus moet nog even kijken hoe en wat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarvoor zijn juist tattoo-artiesten! Ik zou het ook niet zelf doen. Gewoon iemand zoeken van wie je de stijl goed vind en je idee + foto mailen, dan komt het vast goed.

• Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het wordt ook mijn eerste tattoo dus ik heb niet veel ervaring.😅 Een meisje waar ik veel mee omging op de middelbare school is tattoo artist geworden. Kon ook niet anders ze zat altijd te tekenen naast mij. Dus zal eens contact met haar opnemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

6 oktober is tattoo-dag! Dan ga ik de pootafdruk van Skittles laten tatoeëren! Heb er nu al zin in! Wordt niet alleen ‘simpel’ het pootje met de naam, geboorte- en sterfdatum, maar ook met mooie kleuren erbij. Gaat vast heel vet worden! 😎❤️

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .