Ga naar inhoud

Beste voer voor een jonge franse hangoor


vlindertjesyoga

Aanbevolen berichten

Ras maakt niet uit bij konijnen hoor 😉 Een franse hangoor kan prima hetzelfde voer als een dwergkonijn eten.  Het enige verschil is dat het voor grote konijnen wat sneller op gaat, en dat een grotere verpakking kunnen kopen dan vaak wel fijn is. 

 

Er is voor konijnen niet één goede voeding, maar er zijn meerdere goede keuzes. Het is afhankelijk van budget, wat het baasje belangrijk vind in een voeding en niet te vergeten wat het konijn zelf lekker vind! Je kan ze wel de allerbeste perfecte brok voorzetten, maar als ze het weigeren te eten heb je er niet veel aan 😉 

 

Supreme heeft verschillende goede voeders op de markt (supreme selective, fibafirst, grainfree), maar Beaphar ook (Care+, nature). En naast die twee merken zijn er nog veel meer goede opties. Hobby first is iets meer budget voer. Maar Burgess excel bijvoorbeeld is wel weer echt een premium brok met een heel erg hoog vezelgehalte. Je zou eens kunnen kijken bij de brokken hier in de webwinkel. Niet dat je ze daar dan ook moet kopen (mag wel natuurlijk 😉 ), maar ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in de uitleg waarom je wel of niet voor een bepaalde brok zou kiezen.  Ook de samenstelling en analyse zet ik er bij, wat het makkelijker maakt om brokken te vergelijken met elkaar: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/al-het-droogvoer/

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .