Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn man overgehaald om morgenavond een hele avond met mij kerstfilms te kijken 😄 haha

Ik had bedacht om in ieder geval operation Christmas drop te kijken, want volgens mij speelt dat zich op Guam af, en dat is een reisbestemming waar ik echt nog eens graag naar toe wil 😄 

The holiday heb ik al gezien, dus mocht iemand nog verdere suggesties hebben, hoor ik ze graag! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Jeeej, goed zo! Is echt één van mijn lievelingsfilms haha. Operation Christmas drop vond ik, van alle slechte kerstfilms, nog enigszins redelijk ja. Ik kijk ze graag omdat het zo hersenloos kijkt maar

Mc Leod's Daughters🥰🥰🥰 Ik weet nog wel dat ik alleen thuis was, t na een uur afgelopen was en dacht wat is dit voor rare korte film met een abrupt einde. En er toen achter kwam dat t een serie wa

Ik heb net Otje afgekeken. Jeugdsentiment. Wamt voor je het weet ben je 30... ik wilde ook zo'n groene broek en oranje vest vroeger. En veertjes zoeken voor een verenkussen. En zo'n picknickmand waar

Criminal Minds heb ik nu afgekeken 😢

ER was ik voor de zomer aan het kijken, maar daar stopten ze abrupt mee bij RTL. Heel flauw.

Geen idee wat ik nu voor serie ga kijken.
Ik kijk wel iedere avond Ambulance, maar dat is in de vooravond. En dat is niet echt een serie-serie. Gaat over de Britse ambulancedienst. Gewoon interessant om te zien. Die Britten kunnen om echt álles het alarmnummer bellen zodat er een ambulance komt! Ben je uit bed gevallen en heb je een bult op je kop? Bel het alarmnummer en er komt een ambulance die je naar de SEH brengt. Heb je je teen gestoten? Zelfde verhaal. Ben je dronken en val je om? Idem dito. Echt absurd! En soms sturen ze iets van 6 teams of zo af op een melding waarvan je denkt “is 1 team niet genoeg..?!”.  En maar klagen dat er te weinig ambulances zijn en dat de SEH het zo druk heeft. Ja dûh..! Ze zouden naar Nederland moeten kijken. Niet dat het hier zo geweldig is, maar je kan in ieder geval niet voor elk wissewasje een ambulance bellen. Hier kost het ook geld, daar is het gratis. Zal ook wel verschil maken denk ik. Wat ik wel mooi vind om te zien, is dat de ambulancebroeders daar echt tijd maken voor de patiënt. Ze zetten een kop thee, maken een praatje en nemen echt de tijd. Hier in Nederland is het over het algemeen inpakken en wegwezen. 

Nou ja, grappig en interessant om te zien dus. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb Bridgerton gekeken als laatste serie, kijkt heel makkelijk weg. Niet saai, maar ook niet echt spannend ofzo. Is ook wel geschikt om na een horrorfilm te kijken 😅 Gewoon een lekker makkelijke ontspannen serie om te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Dollie:

Ik heb The Holiday al twee keer gezien dit jaar dus dat is geen excuus.

Uiteindelijk hebben we hem nog wel gekeken! En mijn man vond het voor een kerstfilm een leuke film, ook goed te kijken voor mannen dus 😄 Operation Christmas drop was ook goed te doen.

Volgende film-date-avond mag hij weer kiezen, dus ik ben benieuwd wat ik dan voorgeschoteld krijg als wraak 🤣

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jeeej, goed zo! Is echt één van mijn lievelingsfilms haha. Operation Christmas drop vond ik, van alle slechte kerstfilms, nog enigszins redelijk ja. Ik kijk ze graag omdat het zo hersenloos kijkt maar het zijn vaak echt slechte films met allemaal hetzelfde plot 😅😂 maar The Holiday vind ik een hele andere categorie vallen, dat zijn ook geen B-list acteurs en natuurlijk geregisseerd door Nancy Meyers. En kerst speelt daar een beetje een bijrolletje op de achtergrond, terwijl het in de echte kerstfilms kerst kerst kerst is met bomen uitzoeken en tree lighting ceremonies etc.  

Image may contain: indoor

Mars is nu eenmaal dol op slechte kerstfilms dus ik heb ze allemaal gezien.

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weken later...

Ik heb mijn man zover gekregen om een romantische film te kijken straks. 🙂 weet niet meer hoe die heet maar had hem gisteren alleen gekeken op prime. Can you keep a secret volgens mij. Met die mooie man die ook als superman speelt in een serie. Zo leuk! 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...
1 uur geleden zei mammafelina:

Ik kijk nu once upon a time op Netflix.

Leuke serie! De latere seizoenen zijn wel minder sterk, maar nog steeds wel leuk om te kijken 🙂

De serie wordt echt gedragen door een paar goede characters: Rumpelstiltskin, the Evil Witch en Hook, en dat merk je vooral in de latere seizoenen. 

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
44 minuten geleden zei happy211:

Leuke serie! De latere seizoenen zijn wel minder sterk, maar nog steeds wel leuk om te kijken 🙂

De serie wordt echt gedragen door een paar goede characters: Rumpelstiltskin, the Evil Witch en Hook, en dat merk je vooral in de latere seizoenen. 

Ik ben benieuwd. Ben pas bij seizoen 1 aflevering 4 😊

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .