Evee 6468 Geplaatst: 23 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2020 Ik heb mijn man overgehaald om morgenavond een hele avond met mij kerstfilms te kijken 😄 haha Ik had bedacht om in ieder geval operation Christmas drop te kijken, want volgens mij speelt dat zich op Guam af, en dat is een reisbestemming waar ik echt nog eens graag naar toe wil 😄 The holiday heb ik al gezien, dus mocht iemand nog verdere suggesties hebben, hoor ik ze graag! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1421 Geplaatst: 25 december 2020 Delen Geplaatst: 25 december 2020 Criminal Minds heb ik nu afgekeken 😢 ER was ik voor de zomer aan het kijken, maar daar stopten ze abrupt mee bij RTL. Heel flauw. Geen idee wat ik nu voor serie ga kijken. Ik kijk wel iedere avond Ambulance, maar dat is in de vooravond. En dat is niet echt een serie-serie. Gaat over de Britse ambulancedienst. Gewoon interessant om te zien. Die Britten kunnen om echt álles het alarmnummer bellen zodat er een ambulance komt! Ben je uit bed gevallen en heb je een bult op je kop? Bel het alarmnummer en er komt een ambulance die je naar de SEH brengt. Heb je je teen gestoten? Zelfde verhaal. Ben je dronken en val je om? Idem dito. Echt absurd! En soms sturen ze iets van 6 teams of zo af op een melding waarvan je denkt “is 1 team niet genoeg..?!”. En maar klagen dat er te weinig ambulances zijn en dat de SEH het zo druk heeft. Ja dûh..! Ze zouden naar Nederland moeten kijken. Niet dat het hier zo geweldig is, maar je kan in ieder geval niet voor elk wissewasje een ambulance bellen. Hier kost het ook geld, daar is het gratis. Zal ook wel verschil maken denk ik. Wat ik wel mooi vind om te zien, is dat de ambulancebroeders daar echt tijd maken voor de patiënt. Ze zetten een kop thee, maken een praatje en nemen echt de tijd. Hier in Nederland is het over het algemeen inpakken en wegwezen. Nou ja, grappig en interessant om te zien dus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2156 Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Net de film Hereditary gekeken. Nu eerst even twee uur bijkomen voordat ik kan gaan slapen.. 😬 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3020 Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Ik kijk nu op prime naar the wilds, aflevering vier en ik kijk nog steeds dus dat is goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bambi&Fendi 179 Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 1 uur geleden zei Pablo&Lola: Net de film Hereditary gekeken. Nu eerst even twee uur bijkomen voordat ik kan gaan slapen.. 😬 Oei herkenbaar, haha. Ik kijk altijd maar een soort comedy serie daarna 😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2156 Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 35 minuten geleden zei Bambi&Fendi: Oei herkenbaar, haha. Ik kijk altijd maar een soort comedy serie daarna 😁 Haha, doe ik ook. Ik heb al nachtmerries genoeg zonder horrorfilms. 😆 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 29 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2020 Ik heb Bridgerton gekeken als laatste serie, kijkt heel makkelijk weg. Niet saai, maar ook niet echt spannend ofzo. Is ook wel geschikt om na een horrorfilm te kijken 😅 Gewoon een lekker makkelijke ontspannen serie om te kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4217 Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Op 23-12-2020 at 21:49 zei Evee: The holiday heb ik al gezien, dus mocht iemand nog verdere suggesties hebben, hoor ik ze graag! Ik heb The Holiday al twee keer gezien dit jaar dus dat is geen excuus. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 29 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2020 2 minuten geleden zei Dollie: Ik heb The Holiday al twee keer gezien dit jaar dus dat is geen excuus. Uiteindelijk hebben we hem nog wel gekeken! En mijn man vond het voor een kerstfilm een leuke film, ook goed te kijken voor mannen dus 😄 Operation Christmas drop was ook goed te doen. Volgende film-date-avond mag hij weer kiezen, dus ik ben benieuwd wat ik dan voorgeschoteld krijg als wraak 🤣 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4217 Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Jeeej, goed zo! Is echt één van mijn lievelingsfilms haha. Operation Christmas drop vond ik, van alle slechte kerstfilms, nog enigszins redelijk ja. Ik kijk ze graag omdat het zo hersenloos kijkt maar het zijn vaak echt slechte films met allemaal hetzelfde plot 😅😂 maar The Holiday vind ik een hele andere categorie vallen, dat zijn ook geen B-list acteurs en natuurlijk geregisseerd door Nancy Meyers. En kerst speelt daar een beetje een bijrolletje op de achtergrond, terwijl het in de echte kerstfilms kerst kerst kerst is met bomen uitzoeken en tree lighting ceremonies etc. Mars is nu eenmaal dol op slechte kerstfilms dus ik heb ze allemaal gezien. 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1610 Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Ik heb de drie evergreen kerstfilms gekeken en die keken ook wel lekker weg moet ik zeggen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Ik heb vrij van uni, dus ik kom eindelijk aan Netflix toe. Ik heb Locke and key gezien en Warrior Nun en nu ben ik bezig met Cursed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 394 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ik heb mijn man zover gekregen om een romantische film te kijken straks. 🙂 weet niet meer hoe die heet maar had hem gisteren alleen gekeken op prime. Can you keep a secret volgens mij. Met die mooie man die ook als superman speelt in een serie. Zo leuk! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Wij hadden gisteren Back Up Plan gekeken. Een romantische comedie met een hele knappe vent 😇 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Okki 499 Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Wij hebben afgelopen week naar Unbelievable gekeken, heel goede miniserie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3020 Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Ik heb de eerste aflevering van lupin gekeken. Op naar de volgende! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 15 februari Auteur Delen Geplaatst: 15 februari Die hebben wij zaterdag gekeken, de eerste 2 afleveringen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Newby1981 230 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Ik volg momenteel 3 series: samen met m'n man "Nieuwe buren" en zelf volg ik "The Fosters" en "The Good Doctor". Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 310 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari (aangepast) Ik kijk nu once upon a time op Netflix. 15 februari aangepast door mammafelina Spelfout Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 609 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 1 uur geleden zei mammafelina: Ik kijk nu once upon a time op Netflix. Leuke serie! De latere seizoenen zijn wel minder sterk, maar nog steeds wel leuk om te kijken 🙂 De serie wordt echt gedragen door een paar goede characters: Rumpelstiltskin, the Evil Witch en Hook, en dat merk je vooral in de latere seizoenen. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 310 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 44 minuten geleden zei happy211: Leuke serie! De latere seizoenen zijn wel minder sterk, maar nog steeds wel leuk om te kijken 🙂 De serie wordt echt gedragen door een paar goede characters: Rumpelstiltskin, the Evil Witch en Hook, en dat merk je vooral in de latere seizoenen. Ik ben benieuwd. Ben pas bij seizoen 1 aflevering 4 😊 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.