Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Marjoleink:

Ik ben begonnen aan the secrets she keeps.  Ik ben halverwege aflevering 2. Weet iemand of het nog boeiend wordt, of kan ik gewoon stoppen?

T word nog wel iets boeiender, maar het is niet heel hoogstaand. Voor mij nog boeiend genoeg om verder te kijken, maar zou y niet zelf uitzoeken met de info die ik nu heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Jeeej, goed zo! Is echt één van mijn lievelingsfilms haha. Operation Christmas drop vond ik, van alle slechte kerstfilms, nog enigszins redelijk ja. Ik kijk ze graag omdat het zo hersenloos kijkt maar

Mc Leod's Daughters🥰🥰🥰 Ik weet nog wel dat ik alleen thuis was, t na een uur afgelopen was en dacht wat is dit voor rare korte film met een abrupt einde. En er toen achter kwam dat t een serie wa

Ik heb net Otje afgekeken. Jeugdsentiment. Wamt voor je het weet ben je 30... ik wilde ook zo'n groene broek en oranje vest vroeger. En veertjes zoeken voor een verenkussen. En zo'n picknickmand waar

Op 9-10-2020 at 09:43 zei Evee:

Ik ben wel benieuwd naar A life on our planet, van David Attenborough, op netflix. Staat nog op mijn te kijken lijstje. Iemand die al gezien?

Niemand?

Ik heb hem inmiddels gezien en ik moet zeggen het is echt een goede documentaire.  Echt veel emotie van David Attenborough,  zijn getuigenis van zijn leven op aarde en hoe de aarde is veranderd in die tijd.

Confronterend, inspirerend en ook mooi dat hij met oplossingen komt,  om terug te gaan naar de wereld waarin we samen leven met de natuur, in plaats van alles kapot te maken. Als je hem nog niet gezien hebt, echt een aanrader. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei IreneM:

Ja ik heb het ook gezien. Ben het met jullie beide eens. Was ook wel verrast dat hij Nederland nog als voorbeeld noemde die het goed doen, had ik niet verwacht 😅

Haha dat is ook niet geheel terecht, heeft de correspondent nog een zuur stuk over geschreven, wat wel klopte. Er zijn een paar hele kleine dingen die Nederland goed doet, maar er gaat veel meer fout, zeker in NL, wat hij niet noemt. Maar goed, dit voorbeeld klopt wel, alleen jammer dat het niet bepaald grootschalig gebeurt en tenietgedaan wordt door onze gigantische veestapel 😅.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb net Otje afgekeken. Jeugdsentiment. Wamt voor je het weet ben je 30... ik wilde ook zo'n groene broek en oranje vest vroeger. En veertjes zoeken voor een verenkussen. En zo'n picknickmand waar de muizen in zaten. En rolschaatsen. En mijn naam in een houten bordje kerven. Dat waren nog eens tijden 😁

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uur geleden zei IreneM:

Ja ik heb het ook gezien. Ben het met jullie beide eens. Was ook wel verrast dat hij Nederland nog als voorbeeld noemde die het goed doen, had ik niet verwacht 😅

14 uur geleden zei Eefje:

Haha dat is ook niet geheel terecht, heeft de correspondent nog een zuur stuk over geschreven, wat wel klopte. Er zijn een paar hele kleine dingen die Nederland goed doet, maar er gaat veel meer fout, zeker in NL, wat hij niet noemt. Maar goed, dit voorbeeld klopt wel, alleen jammer dat het niet bepaald grootschalig gebeurt en tenietgedaan wordt door onze gigantische veestapel 😅.

Haha ja dat stukje verbaasde mij ook. Maar Nederlanders zijn wel inventief wat techniek en efficiëntie betreft, dus wat dat betreft is het denk ik wel een terecht compliment. Het grote plaatje is inderdaad wel heel anders. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben 2 weken geleden begonnen met het kijken van Nashville. Het is zo'n drama, iedereen doet het met iedereen. Behoorlijk slecht, maar ik blijf toch kijken. 

Verder ben ik begonnen met Young Wallander. Pas 2 afleveringen van gezien, maar tot nu toe best goed (en iets *ahum* meer diepgang dan Nashville).

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden zei Knienke84:

Ik ben 2 weken geleden begonnen met het kijken van Nashville. Het is zo'n drama, iedereen doet het met iedereen. Behoorlijk slecht, maar ik blijf toch kijken.

Hahaha, ik heb Nashville ook ooit gekeken. Zo onwijs slecht en het wordt ook alleen maar slechter. Volgens mij heb ik het niet helemaal afgekeken, of misschien wel, ik weet het niet eens meer. 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden zei Eefje:

Ik ben bezig met een tienerserie op Videoland, Awkward heet het. Heerlijk hersendood en luchtig 😊

Daar heb ik op tv wel eens wat van gezien, kwam op mtv geloof ik. Best een leuke serie. Misschien vindt je dan Faking it ook leuk, is ook een MTV tienerserie die heerlijk wegkijkt.

aangepast door happy211
Link naar bericht
Delen op andere sites

The queens gambit vind ik ook echt een aanrader, heb het toen aangezet omdat ik niks meer kon vinden op netflix, en het heeft me echt verrast. samen met mijn vriend gebingedwatch.

En unsolved mysteries vind ik ook heel intressant om naar te kijken, komen ook de raarste raadsels naar boven. 

en natuurlijk foute cheesy kerstfilms haha 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 25-11-2020 at 16:00 zei Pablo&Lola:

Hahaha, ik heb Nashville ook ooit gekeken. Zo onwijs slecht en het wordt ook alleen maar slechter. Volgens mij heb ik het niet helemaal afgekeken, of misschien wel, ik weet het niet eens meer. 😂

Ik vond het wel leuk dat Michiel Huisman in (in ieder geval) seizoen 1 en 2 meespeelt (en niet onverdienstelijk i.t.t. de rest van de cast 🙈). Ilse Delange speelt mee in seizoen 6, dat wil ik eigenlijk ook nog wel zien, maar dat duurt nog een aflevering of 80. Ik weet niet of ik dat wel ga redden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 22-11-2020 at 12:25 zei Eefje:

@Evee ja ik heb hem gezien! Erg de moeite waard. Confronterend en verdrietig wel. De oplossingen liggen voor de hand en zijn in theorie eenvoudig te realiseren. Ik zie het alleen niet gebeuren 😢.

Ik ben ook fan. Dit onderwerp is heel belangrijk en ik wil hier op mijn manier aan meehelpen. Ik wil hier in Canada over een jaar een boerderij beginnen waarin alles en iedereen samenwerkt met de natuur. Een voorbeeld hiervan is The Biggest Little Farm, ook te vinden op Netflix.

Een aanrader is daarna overigens ook Kiss the Ground. Ook op Netflix te vinden.

Let wel dat deze laatste vooral heel erg gericht is op de landbouw in Amerika. Absoluut niet vergelijkbaar met Nederland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

Wij zijn begonnen aan "the deadly class" op netflix. Echt een hele vreemde serie. Ik weet ook nog niet goed wat ik er van vind. We hebben nu twee afleveringen gezien.

Zelf was ik de laatste dagen een paar kerstfilms aan het bekijken, mocht iemand daar nog leuke tips voor hebben, zijn die ook welkom! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden zei Evee:

Wij zijn begonnen aan "the deadly class" op netflix. Echt een hele vreemde serie. Ik weet ook nog niet goed wat ik er van vind. We hebben nu twee afleveringen gezien.

Zelf was ik de laatste dagen een paar kerstfilms aan het bekijken, mocht iemand daar nog leuke tips voor hebben, zijn die ook welkom! 

The Greatest Showman komt volgende week, mooie film om te kijken rond kerst met mooie muziek! Ga hem nog een keer kijken 😀

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden zei Eefje:

We hebben nu Amazon prime, eerste maand gratis en daarna maar iets van 3 euro. Nu begonnen aan Dexter, tot nu toe erg leuk

Dexter is geweldig! Helaas staat deze niet meer op Netflix anders zou ik nog eens kijken.

Ik overweeg om er nog een abonnement bij te nemen maar twijfel tussen Amazon Prime, Videoland en Apple TV. Morgen maar eens goed kijken en dan een keus maken maar ik neig naar Amazon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .